![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg skal til Stockholm 20/2 og skal ha morgenflight tilbake 21/2 07.20 (FlyNordic). Derfor kunne jeg tenke meg å ta inn på et av flyplasshotellene. Jeg så Radisson SAS har et hotell som ligger mellom terminal 4 og 5 (elns), er det noe å satse på? Har aldri vært på ARN før, så jeg kjenner ikke fasilitetene veldig godt.
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Sky City er navnet på området mellom T4 og T5, hvor Radisson ligger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() SAS Radisson er svindyre, spesielt flyplasshotellene! Jeg anbefaler Scandic i Upplands Väsby, 10 minutter fra ARN. Scandic
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du har Ibis och Quality hotel ca 5 minuters biltur fraan terminalen. Baegge har shuttle
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
SAS-hotellet i terminalen er perfekt - frokosten inntas med utsikt til området mellom innenriks og utenriks-terminalene. Herlig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hotellet er dyrt, men det er da også de andre hotellene rundt der, og prisforskjellen er ikke avskrekkende - dessuten er det arbeidsgiver som betaler moroa. Tipper det blir dette hotellet her...
Noen som forresten vet hvordan det er med innsjekking på LF kvelden i forveien osv?
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
LF checkin oeppnar 90-120 min innan avgaang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Eller et annet godt forslag som ligger like utenfor området, og som har shuttle:
Park Inn Stockholm-Arlanda Bristagatan 16, Box 55, S-190 45 Arlanda, Stockholm Sweden T: + 46 (0) 8 591 111 00 F: + 46 (0) 8 591 111 22 Reservations.arlanda@rezidorparkinn.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Sky city anbefales. Veldig behagelig å slippe å måtte gå ut og ta buss/taxi til et hotell.
Du kan til og med trille bagasjetralla de helt inn i rommet. Veldig enkelt og greit. Og så får man noen minutter ekstra å sove om morgenen.Man er jo allerede på terminalen. Flott utsikt over flyoppstillings plassen. IMM
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Men inget staelle som jag hade gaatt ut ifraan sent paa kvaellen. Ligger mitt uppe i Maersta industriomraade. Daa aer ovannaemnda alternativ baettre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SAS hotellet var glimrende, veldig bra mat, hyggelige folk og ellers bare bra. Nå fikk vi ikke testet ut prisene, siden vi var så heldige(!!??) at SAS spanderte....
...men det er en annen historie... Men jeg kunne godt tenke meg å overnatte der igjen om det var for en liten tur innom Stockholm.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Här har du lite panoramabilder över flygplatsen och Sky City. http://www.lfv.se/templates/LFV_InfoSida_Bred____36977.aspx
mvh alf |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TRD-ARN delvis over til SAS Norge produksjon | Trdfly | Flyforum | 21 | 28-12-2012 12:19 |
Helikopterstyrt ved ARN i dag | CK | Flyforum | 1 | 09-01-2009 10:25 |
Litt OT: Bokostnader ved ARN | BSSW | Flyforum | 22 | 13-02-2008 17:49 |
Stor kjedekollisjon ved ARN | Concorde | Flyforum | 1 | 04-03-2006 22:59 |
Delvis OT: Hotell ved OSL | Trety | Flyforum | 2 | 20-10-2004 13:48 |