![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva er deres erfaringer med hvor lang tid det tar fra man går til EBS til EBG før det nye kortet kommer? Har ca en uke hjemme mellom reisen som kvalifiserer meg til EBG og en lengre tur hvor jeg svært gjerne skulle hatt med meg det nye kortet. Er det realistisk å få kortet i løpet av denne tiden? Er det evt noe jeg kan gjøre for å speede opp prosessen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Har du med tok det ihvertfall tre dager fra poengene ble registrert på konto til kortet lå i posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Inntrykket er vel at det går fortere med kombinerte betalingskort. Tror det tok en to-ukers tid før jeg fikk mitt oppgraderte kort for noen måneder siden, forøvrig sendt som B-post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tok vel ca en uke før kortet kom i posten da jeg gikk fra basic til silver i våres. Har ikke kombinert kort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Jeg bodde i USA i fjor, ble gull-medlem på kontoen en tirsdag, og fikk gullkortet i posten lørdagen etterpå (4 dager).
Det var et MC-kort, og kortet ankom altså min USA-adresse etter bare 4 dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tilbakemeldingene. Har kombinert med Diners, så ser ut som det er en fair sjanse for at det kan gå da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Status oppdateres vel fortløpende på kontoen din, så flyplasspersonale kan vel kanskje legge sammen to og to og se at medlemsnummeret ditt ikke er EBS lenger, men EBG?
Er EBG kortet forøvrig required for å komme inn i gull-loungen?
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvis ikke du har fått kortet før avreise, er det greit å ta med utskrift av Eb-siden din som viser status (På engelsk). LH dragene krever f.eks. fremvisning av kort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ble Silver i begynnelsen av juli, og Gold uken etter. Har både Diners og American Express Platinum kombinert med Eurobonus. Fikk i løpet av noen dager etter kvalifisering kortene fra disse, men får jeg også eget gullkort fra Eurobonus?
Ser at jeg fikk med Gold Bagasjelapper med Diners (både privat og business, 4 totalt), så kan vel anta at det nye Diners kortet gjør at jeg ikke trenger noe separat kort fra Eurobonus? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Du får ikke separat kort fra Eurobonus når du har co-branded kredittkort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hvorfor ikke egentlig? Pratet med en SK-ansatt, som oppfordret en til
f.eks. hos leiebilfirmaer å levere det vanlige SAS EuroBonus-kortet, selv om man betalte med co-branded kort fra SAS. Sist jeg ikke gjorde dette hos Sixt på FRA, kom det nada med bonuspoeng - selv om jeg betalte med enten Mastercard eller Diners fra SAS..
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus rekvalifisering og nye kort | KristianSk | Reiseforum | 3 | 24-04-2015 21:49 |
Hvem lager Eurobonus kort? | KLM 1200 | Småprat | 2 | 19-03-2014 04:51 |
Hvilket combined EuroBonus kort bør jeg ta? | CFN_001 | Reiseforum | 12 | 15-12-2011 15:48 |
Eurobonus vs. Norwegian Reward, hvilket kort gir best opptjening på bruk? | Fokker 50 | Flyforum | 17 | 30-10-2009 22:51 |
Sort Eurobonus kort | Bizflyer | Flyforum | 19 | 30-04-2007 17:22 |