![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Flott opplegg denne spotterdagen på Ørlandet 1 juni.. Pga elendig værvarsel og lite intresant så hoppa jeg over flyoppvisningen for å konse om Flydagen på Kjeller, men her er iallefall endel bilder fra Tigermeet.
664 var desværre syk og måtte holde seg inne, litt pokker da jeg hadde gledet meg å se den nye tigermaskina, men det kommer flere muligheter Jeg har gått igjennom alle bildene og lagt til endel. Samt gjort en total re-redigering.. Jeg så på dem selv etter første runden og var ikke fornøgd.. 9 timer i bil for så å redigere bilder var en serdeles dårlig ide.. Men dette funka bedre ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason Last edited by TigerBlack; 04-06-2012 at 08:32. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tigermeet 2013, en våt opplevelse.. | TigerBlack | Bilder & foto | 19 | 26-06-2013 08:50 |
TigerMeet Ørlandet HFS 21-22 juni | TigerBlack | Flyforum | 70 | 18-06-2013 06:20 |