![]() |
|
![]() |
#1 |
Canonskytter
|
![]()
Da er vi i gang med en ny periode med fotokonkurranse. Denne varer fra og med juni til og med 20. august klokka 23:59.
Temaet for denne perioden er noe så oppfinnsomt som: Sommer 2012. Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) med sitt bidrag i form av URL innen 20. august. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut for avstemning. Det vil da være mulig å stemme fram til siste dag i måneden. Vinneren blir annonsert i tråden. Informasjon, regler og krav: - Skriv kort info om motivet/bildet, dato og sted. Ytterlige spesifikasjoner er også greit. - Bildet må være tatt i år (2012). - Kun ett bidrag pr. person pr. måned. - Send en URL-link i PM'en. - Det kåres én vinner hver måned. - Bildet skal være i standard størrelse (maks 1024 pixler i bredden). - Bildet skal være tatt av deg selv. Viktig! - Bildet skal være flyrelatert (flyplasser, selskap, cockpit, ATC etc.). - Bildene som sendes inn vil ikke være synlig for visning for publikum før avstemningen begynner. - Fotografen holdes ukjent fram til vinneren er kåret. Fotokonkurransen er nå i gang og med det ønsker jeg lykke til og ha en god sommer! Husk å ta masse bilder og prøv gjerne noe nytt! ![]()
![]() |
#2 |
Canonskytter
|
![]()
Det har kommet inn mange flotte bidrag, men det er fortsatt 4 dager igjen av fristen så det er bare å sende inn bilder for dere som ikke har sendt inn ennå!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og vinneren blir selvsagt premiert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Løfter denne litt. Vet at det er mange som har luftet rørene sine i sommer. Blir spennende å se hvordan folket har tolket denne konkurransen. Husk, det er bare for gøy så sett i gang og send inn.
![]() |
#5 |
Canonskytter
|
![]()
Avetsmningen kommer i løpet av ettermiddagen! Jeg har hatt litt mye å gjøre på skolen denne uken, derfor noen dager forsinket...
![]() Det har kommet inn mange gode bilder så det er bare å glede seg!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fotokonkurranse September til og med November | gilera | Bilder & foto | 4 | 01-12-2012 12:55 |
Fly fra Torp til Visby i perioden 28. juni - 12. august | NorwayDY | Flyforum | 1 | 30-06-2012 09:58 |
Fotokonkurranse: Februar til og med mai 2012. | gilera | Bilder & foto | 3 | 20-05-2012 21:33 |
FLYPRATs fotokonkurranse - juni 2011 | Hermann SF | Bilder & foto | 3 | 24-06-2011 20:56 |