![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra St.Petersburg. Har akkurat klemt innpå en frokost, og nå skal man slepe med opphavet til vinterpalasset.
Bor på det relativt nye W-hotellet som jeg må si har overrasket positivt. Skikkelig "hel ved" i fht mange andre W. Det eneste er at de strekker strikken vel langt på priser på småting. Drøyt 200,- NOK for en GT i baren er over the top. 700,- NOK for en halvflaske relativt ordinær rødvin i minibaren er way over the top. Men rom og slikt er slett ikke galt. En fortryllende lørdag ønskes fra Pappa Fnat samt Kaptein Fnat og co-pilot Tellef.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gjesp fra OSL. Akkurat kommet inn fra BKK, og nå er det nesten to trøtte timer før flyet mitt går videre.
Var et stressende men hyggelig opphold I bangkok, og gleder meg til neste gang jeg skal nedover der. Kanskje det til og med kan bli tid til litt turist-ting I tillegg. Ha en flott helg alle sammen! Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Eggene koker og juicen er i ferd med å lages, så snart klart for frokost. En bil skal poleres før det er tid for Holmenkollstaffeten i ettermiddag. Nest siste etappe som vanlig, dog ikke like praktisk lenger etter jeg flyttet fra Bislet. Middag på Ni&tyve etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() HS-TKA Thai Airways International Boeing 777-3D7
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Herlig, takk for bildet ![]() Dessverre har du nesten rett... Fullt fly og siste liten booking betyr full C-klasse. Men ledig midtsete og grei plass gjorde at turen ikke ble så hakkandes gale allikevel! Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra sengen. Nettopp stått opp etter en tøff natt på byn, kjenner formen er veldig redusert. Satser på den blir bedre etter hvert ellers blir det vel en rolig dag tenker jeg da, ha en bra dag da forumister.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godeftermiddag fra Bangkok Sumhumvit soi 11.
Ulidelig hede, 36-37 grader, hvilket sænker aktivitetsniveauet til at læse lidt ved poolen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo!
Her er det heldigvis ingen høye temperaturer som stopper en fra litt uteliv etter hvert. Men først noe indretjeneste. Må få ryddet litt i barskapet, i det minste. Ellers blir det vel å få booket noen hoteller i Indre Romania og Østre Bulgaria i løpet av dagen. Men før det - jakt på litt kalvekjøtt. Ha en fin-fin lørdag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
God morgen, ble vekket av vekkerklokken for litt siden for å rekke avtalen og frokosten er alt fortært. Tar båten inn til byen i dag før man i motsetning til de fleste andre stafettløpere i hovedstaden skal helle i seg noe brunt snadder..
![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra den rette sia av Åmøy.
Stille og rolig, fikk muligheten til å ligge og dra meg lenge i senga i dag, så man fikk en rolig og bedagelig start på dagen. Planen for dagen er sånn ca absolutt ingenting, og besøk som kommer, grillings og noe godt i glasset. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Morn.
Her har man gjort ferdig bestillingen av 6 flybilletter og 2 hotel. Gitt værutsiktene de kommende dager tenker jeg det er på tide å flykte fra (pollen)asylet og til hjemlige trakter, om enn bare for noen dager. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'day, ja .. her sitter man og ser Stabæk bli maltraktert av Solguttens Slaver .. huff ..
![]() Grå og tung dag - litt småregn kommer og går. Har litt hagearbeid på planen, men gyngestol, kaffe og iPad er egentlig mer fristende .. . I morgo, i morgo.. ![]() Holder på med en interessant bok om TSA som gir et godt innblikk i det som foregikk og fortsett foregår i kulissene. Forutsetningene tatt i betraktning er det egentlig imponerende hva de har fått til på svært kort tid, når man tar i betraktning at dette faktisk er statlig. Ikke mange statlige organer som klarer å slenge seg rundt på denne måten. http://www.amazon.com/Permanent-Emer...6837482&sr=1-1 Der titter solen frem, gitt .. kanskje man skal satse på hengekøya isteden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Austre Åmøy lenge leve!
God kveld fra Stavanger. Hatt en fin lørdag så langt. Slapper av og vært en tur i byen med min kjære. Nå blir det ytterligere avslapping og pizza til kvelden tenker jeg! Ha en fin fin lørdagskveld forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Krsand!
Her har man hatt en flott dag på flystevne på Kjevik! Moro var det! Nå er man hjemme i heimen og kjenner tørsten trenge seg på! Nu skal det drekkast! BF ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
1. Flaks? 2. Bergensere som er verdens beste som vanlig? 3. Generell forbedring på tvers av nettverket? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra 6G, UA895. Klar for 15 timer til HKG og videre til Singapore.
Doerene lukkes |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Jeg opplevde det samme med bagasjen min 2. påskedag. Så det er faktisk noen på BGO som forsøker å gjøre jobben sin som vi passasjerer ønsker! Bergensere blir aldri best i verden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
We found veal in a hopeless place..
We found veal in a hooopeleeess place Its the way I'm feeling I just can't denyyyyyy I just got to let it go. I found veal in a hopeless place I found veal in a hooopeless plaaaace....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God torsdag morgen fra Fnat City! | Concorde98 | Flyforum | 20 | 21-07-2016 21:50 |
God lørdag fra St. Petersburg | Hypern | Flyforum | 12 | 28-09-2014 14:21 |
St. Petersburg - transport fra flyplass | Fnate | Reiseforum | 12 | 14-05-2012 07:58 |
Mange ankomster fra St. Petersburg | CK | Flyforum | 0 | 14-09-2007 08:28 |