![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Har begynt å legge inn en rapport fra siste turen på FT. Her er lenken: http://www.flyertalk.com/forum/trip-...ean-ktx-y.html Dette var en helt fantastisk tur! Har dere spørsmål, er det bare å stille dem her på Flyprat. // |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Linken fungerer ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Funker fint hos meg!
Super rapport, forøvrig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Wow, alle de flyene for under 9000,- med såpass mye first og business. Jeg må virkerlig sette meg inn i Dividend Miles! Ellers bra trip rapport så langt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Poeng prisen har dessverre øket betydelig siden jeg kjøpte dem i Juni i fjør. Dersom USAirways kommer tilbake med samme tilbud igjen, tipper jeg at samme turen hadde kostet ca 12000. Men uansett det fortsatt en bra deal for så mye F og C class!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da har jeg lagt inn flere nye segmenter. Ny LH F kommer i løpet av helgen. God helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
La merke til at den ene loungen hadde akseptabel te, "Iron godess of mercy" er på tross av et pompøst navn en ganske akseptabel oolong-te.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Endelig en skikkelig F-rapport igjen! Ser ut som du fikk med deg mye annet enn bare de store byene i Asia også.
Takk for titten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
travelling nerd
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takker for en meget informativ rapport!
Planlegger selv et par netter på Hilton Beijing Capital Airport til høsten, og det ser jo ut til at de leverer varene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for bra rapport. Definitivt min kopp te.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du nevner det med at bagasjen kommer kjapt på båndet i ZRH, greit det. Men om ikke baggen hadde blitt lagt korrekt i lasterommet fra OSL, ville du ikke fått det heller. Og til dere som klager ofte på at pribag kommer sent, er det ikke alltids folka på OSL sin feil, men de som har sendt flyet til OSL, da de ofte gir bang i hvor pribaggen ligger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott rapport!
Har en times transfer i Zurich nå i juni og er litt usikker på om det er noe vits å oppsøke loungen bare for å bli transportert til rett terminal. Sparer man i så fall mye tid på det?
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker!
Quote:
I tillegg, har jeg sett flere ganger at APRON har gjort en dårlig jobb på dette. Priobaggene er ofte lastet inn sist, og avlastet først på bunnen av trallen.... Andre ganger er det PMZ folk som har gitt blaffen selv om folket på APRON hadde sortert baggene, og brukt egne tralle til prio bagg. Kommunikasjon er ikke altid bra mellom guttene, tror jeg. Når det gjelder prio bagg generelt sett er SAS dårligere enn andre selskaper, dette har jeg konstatert mange ganger. Verst i klassen er CPH, ikke OSL. Om du har gjort jobben din, som jeg gjorde min i min tid, er det veldig bra for oss, og jeg er veldig takknemlig for det, men jeg tror dessverre ikke alle gjør det som de burde. Takk for det. Det er langt å gå mellom terminalene. Jeg hadde brukt First Class lounge uansett (God tid = ingen stress / Dårlig tid, hjelper de deg ved å kjøre deg over). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Påsketur til Nord-Asia C/F | kimmam | TripReports | 35 | 04-01-2013 19:57 |
Påsketur med WF, SAS og KLM | lurudal | TripReports | 9 | 21-07-2011 11:44 |
Koreansk storfugl med følge | viking1965 | Bilder & foto | 7 | 28-06-2010 23:35 |
Med KLM til Asia | imm | TripReports | 24 | 03-03-2009 16:20 |
Lyst til å prøve AY biz MD11 til Asia for minimalt med penger? | Dag Viking | Flyforum | 10 | 14-02-2008 16:45 |