![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen forskjell på serveringen ombord når en reiser med WF til Storbritannia i economy extra, sammenlignet med vanlig economy?
Ifølge Widerøe sin hjemmeside skal det være bedre servering for fleksible billetter, og economy extra burde vel regnes til denne kategorien? Dette hadde jo og vært i linje med servicekonseptet på t ex SAS og Blue1 når en reiser i economy extra eller Blue1 premium. Tingen er at jeg har reist mellom BGO og ABZ et antall ganger i economy extra og jeg kan ikke huske at jeg har fått noe annet en akkurat samme kjipe frokost som alle andre på morgenflighten fra BGO. På kveldsflighten fra ABZ har det ikke vært noen servering i det hele tatt. Noen annen som har erfaringer fra economy extra på WF? (Husk at dette kun gjelder flighter til/fra Storbritannia) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Widerøe har vel gratis servering (inkludert alkohol) til Aberdeen og Newcastle for alle passasjerer? Har de i det hele tatt noe klasseskille om bord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Hva gjelder klasseskille så pleier det å være en skilt som forteller hvilke seter som er business, men noen skilt for economy extra har jeg aldri sett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har reist flere ganger i år med WF mellom KRS og CPH.
De fremste radene er Exo Extra, men det er ingen markering som viser hvor skillet går, slik som det er hos SAS ("Economy behind this row") Uansett når det er på dagen får man i Extra et tørt rundstykke med noe pålegg i mellom. Ikke den helt store kulinariske opplevelsen. Alkohol kan man også få, men i et mye mindre utvalg enn hos SAS. Øl, rød/hvitvin, cognac og Baileys mener jeg det begrenser seg til. Aldri opplevd å få servering i annet enn plastglass. Om morgenen får man bak i economy tilsvarende rundstykke, mens på andre tider får man en "snack" som er et slags knekkebrød med noe på. Har aldri smakt på det, så jeg kan ikke si noe nærmere om hva det er. Jeg vil anta at serveringskonseptet er likt på alle WF sine utenlandsruter? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Blir sannsynligvis en tur til ABZ om ikke alt for lenge, så da skal jeg være ekstra oppmerksom på hva som blir servert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvilken servering er det på BGO-FRO-OSL? Danish hadde ihvertfall drikke + vestlandslefsa(m/palmeolje)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På Dash 8-100: Salg av kald drikke, snacks og lefse.
På Dash 8-300: Gratis frokost til 09.30, gratis kaffe og te hele dagen, salg av snacks og lefse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nettsiden til WF er nå rettet fra Fleksible Billetter til Business billetter....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
På KRS-CPH og motsatt fikk jeg en muffins i høst, mens i vår fikk jeg de ferdigmurte knekkebrødene fra Wasai eco.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Economy Extra - SAS | HS-TGA | Reiseforum | 3 | 12-04-2013 15:11 |
Fordeler med SAS Economy Extra/Business på reise til Manchester | Ph34r | Reiseforum | 29 | 11-12-2012 16:31 |
CO med 'Economy Extra' | LN-MOW | Flyforum | 19 | 10-03-2010 11:53 |
Tilbud i Economy Extra fra USA til Skandianvia og Finland | FlightDeck | Reiseforum | 8 | 03-04-2009 19:41 |
Economy Extra | LCH78 | Flyforum | 6 | 31-05-2008 08:31 |