![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Da er man på plass for en ny dag. Kaffekoppen er med på pulten, stille og rolig på jobb, så dette kan bli en ok morgen til å så skuflet unna saker og ting. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Forus her også. Kaffen står på benken og lite folk på kontoret noen er kommet men ikke alle, selv skal jeg snart i møte om jobber jeg kan ta i dag og i morgen. Ellers blir det rolig dag på jobb tenker jeg, ha en bra dag forumister.
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
Mornings folkens! Tirsdager er fine dager å stå opp på egentlig, døgnrytmen etter helgen begynner å komme seg, skinner sola på morgenen er det herlig å spise frokost og på vei til jobb ser man Stena Saga legge til kai..
Nuvel, fortsetter med diverse research i dag som jeg påstartet i går så dagen går med på museklikking og leiting på serverne. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Privjet fra Oslotoget. Dagens visum er Russisk. En betydelig enklere og raskere affære en Kina. Hentet Kina visum igår og det var et himla styr. Også den uendelige rekken "uvesentlige" ting de skal vite.
Satser på smud seiling idag. Ha en fin en nerder i fjern og nær.
![]() |
#5 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God morgen fra Bodø. Mine antakelser for gårdagen var korrekte; elendig føre over Hamarøy og tett snøvær hele vegen fra Kobbskaret til Fauske. Hadde en nestenpåkjørsel av elg, samt en semitrailer som kjørte litt for sakte. Dette resulterte i en 30 min forsinkelse til Bodø. Kjøretiden utløp, og utskrift fra ferdskriveren ble utført for dokumentasjon ved en evt kontroll.
Vel, nå er det en ny dag, og etter et kort byskift er det helg for meg. Deilig å vite at man ikke skal på jobb igjen før neste tirsdag! ![]() Ha en aldri så herlig tirsdag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Ok, jeg trekker tilbake. Har ventet 20 min i kø for å levere søknad og det har ikke gått en plass fremover. akkurat nå er ingen luker betjent. En fikk nettopp tilbake et pass men det var ikke hans... 26 foran meg i køen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
'If I can make it here, I can make it anywhere..'
Pakke pakke, så en lang gåtur i påskeværet - jobb i hele morgen så er det so'long!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Ah... omsider gitt opp. Fortsatt 24 foran i kø. De som bare har en søknad har fyllt ut feil og krangler mens resten har med 10 pass. Stønn...
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
"And another one rides the bus"
God onsdag fra 855-bussen til Ruter. En relativt god del av luften i høyre bakhjul bestemte seg for å stikke av i går, så da ble det bussen til jobb i dag. Håper det lar seg fikse, men frykter at jeg kan ha kjørt "for langt" med det. Ellers har man alt av papirarbeid i orden til kommende utenlandsreiser. Fornyet ESTA i august 2010, så det bør vel holde til turen i juni. God tirsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Nærbø.
Denna uka har startet på tvrke og det ser det ut som den har tenkt å fortsette med.. Men det er ikke så mye å få gjort noe med, jeg har gjort det jeg skal og resten er opp til noen andre, så da blir det vel en ny Stavanger eller Haugesundstur rett før eller rett etter påske. DY545 ble booket tilbake til Oslo for noen timer siden og jeg er noe overrasket over at det såpass nært avgang enda er igjen billetter til 399 kroner, menmen, fin for firmaet som skal betale morroa og jeg får forhåpentligvis WiFi på flyet som en bonus! Håper dere andre har en mer effektiv dag enn meg! ![]()
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Tirsdag i bartebyen også
Her ligge man fortsatt med sykdom......usj. "Får håp det bli likar i morra".... Ha en sykdomsfri dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Tigerstaden. Startet dagen med å henge vinterjakker og sette vintersko innerst i skapet, for her har våren kommet! Ellers er det lite nyskapende på programmet, bare litt småarbeid som skal gjøres unna.
Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Torrevieja! 19 grader og solskinn her. Deilig!
Har hatt møte med presten på sjømannskirken i dag for å planlegge morgendagens begravelse. Nå går straks turen videre for å ordne opp på sykehjemmet der far bodde. Skal bli glad når vi er kommet til denne tiden i morgen og det hele er overstått. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Canonskytter
|
![]()
God ettermiddag fra Sola!
I dag har jeg skrevet dokumentasjonsdelen av fagprøva og etter det ventet i nervepirrende en time før jeg fikk svaret: Bestått! ![]() En veldig god fagprøve i følge nemda, nesten meget bestått også, men jeg manglet visst det lille ekstra. Uansett, å i det hele tatt bli vurdert opp til meget bestått er jeg veldig fornøyd med. ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Chicago. Her er det like mange varmergrader i vente som i Tore Vekja (som bestemodern sier) Kontordag i finvaeret foer man tar turen til United Center og Blackhawkskamp i kveld med paafoelgende fyllesjuke i morra. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Vi er med deg, Biz ...
G'morgen fra Amerika Sørøst! Her var det et fryktelig regnvær da jeg tok guttungen til skolen, men det klarnet beleilig opp like etter at jeg kom hjem. Så nå skin sola. Venter på en overgangsplugg fra firmaet som leverte SBS'en min, og gleder meg til å få testet forsterkeren også. Har da endelig alle biter på plass, etter at jeg gravde fram en gammel 12V adapter fra en boks. SBS'en ble selvfølgelig levert med engelsk plugg .. Kinetics er ikke så gode på dette med eksport .. Ufattelig at det lages så mange typer strømadaptere forresten .. jeg har en boks full og knapt to er like ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God aften fra United Club EWR...helt herlig , helt vår her akkurat 20 nå iflg Accuweather.. Og vår i Lillestrøm...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Estimated delivery Mar 14, 2012 by 4:30 PM Mar 13, 2012 9:11 AM At local FedEx facility ALPHARETTA, GA Package not due for delivery Mar 13, 2012 9:11 AM At local FedEx facility ALPHARETTA, GA Mar 12, 2012 6:46 AM At local FedEx facility ALPHARETTA, GA Package not due for delivery Mar 10, 2012 10:02 AM At local FedEx facility ALPHARETTA, GA Package not due for delivery Mar 10, 2012 8:30 AM At local FedEx facility ALPHARETTA, GA Mar 10, 2012 8:30 AM At local FedEx facility ALPHARETTA, GA Package not due for delivery Mar 9, 2012 9:16 PM Left FedEx origin facility MARIETTA, GA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |