![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har jo vært flere tråder rundt Norwegian sitt inntog på Torp og om de klarer seg eller ikke.
Men jeg kjørte gamlingene til Torp i går formiddag for å levere dem til DY sitt Alicante fly som skulle gå kl 1530. I tillegg skulle DY ha avgårde en maskin til Malaga på samme tidspunkt, og det var en Air Europa maskin til Las Palmas også som skulle avgårde. Mener jeg så en FR maskin i det samme tidsrommet også. Altså minst 4 x 737-800 som sto der. Men det jeg lurer litt på. Når vi kom kl 1400 så var det det komplette kaos. Med køer helt ut til inngangen av bygget for å sjekke inn og 3-4 Norwegian innsjekkings automater i tillegg som liksom skulle betjene denne horden av folk. Var 4 innsjekkings luker åpne for DY, hvorav 2 var baggage drop. Det er i alle fall det mest kaotiske jeg har sett på en flyplass her i Norge. Var det spesielle omstendigheter i går på Torp, eller er det spesielt akkurat på lørdag formiddag ? Gamlingene kunne forøvrig ikke se et eneste ledig sete ombord så belegget har vært ganske høyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det har vært skrevet litt (muligens i kommentarer til avisartikler) om det komplette kaos som hersker når disse tre sydenflyene kommer og går samtidig på Torp. Så det er nok ganske vanlig de fleste lørdager.
Kanskje det blir bedre når Norwegian tar i bruk sin Malaga-base?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
TB hadde en sak om dette for ikke så veldig lenge siden: http://tb.no/nyheter/torp-klarer-ikk...gang-1.6724215
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dy hadde -300 LN-KHB til Alicante og -800 LN-DYW til Malaga.
Var ingen FR maskin så lenge begge DY og Air Europa maskinen Var der. Var ihvertfall godt og trangt på i innsiden av sikkerhets kontrollen og på utlansdelen der. Mens den lille delen med masse sitteplasser til innlandsdelen var tom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Takker for korreksjonen. Det var sikkert trangt på innsiden av sikkerhets kontrollen også som du skriver. Det så ikke jeg. Men innsjekksområdet var etter min mening det perfekte kaos. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med comeback Torp-Stansted - Og andre Ryanair Torp nyheter | Someone | Flyforum | 57 | 31-01-2025 13:24 |
GO AROUND på Torp | EspenRR | Bilder & foto | 0 | 19-01-2018 09:50 |
Flightradar24 har kapasitetsproblemer | Trdfly | Register- og ATC-Forum | 1 | 18-07-2014 19:25 |
KLM Torp/Orlando/Houston/Torp ! | Cessna182 | Reiseforum | 4 | 04-02-2011 20:49 |
DY på Torp... | Glider | Flyforum | 4 | 06-11-2010 21:42 |