![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2002740839_toulouse15.html
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er vel en del andre ting som også skiller disse to - men alderen på ansatte og ikke minst flytypene er vel yngre her på denne siden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Lurer på om det er likt for mekanikere og flytyper, de eldste er de raskeste, de mest effektive og økonomiske??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Mulig - det kommer mye støy fra grumpy old men...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Husker jeg også la merke til det som blir nevnt her i artikkelen: Hos Boeing går arbeiderne rundt i det tøyet de selv vil ha på seg, hos Airbus er det en enkel, men hensiktsmessig uniform. Synes arbeiderne hos Airbus, med en gang ser mer "profesjonelle" ut.
Litt OT, med tanke på B737/A320 tråden som ble holdt gående her i forrige uke, er det andre enn meg som har lagt merke til at "opplevd kvalitet" på Airbus og Boeing er forskjellig? Tenker da på interiøret, som jeg som passasjer ser. Så dette ganske tydelig da jeg kom fra en A330-300 hos Northwest, der overhead bins, lys, luftventiler, vegger etc. så veldig pent ut. Så fortsatte jeg med en KLM B737-800, og la med en gang merke til store gliper mellom overhead bins, knirking og tydelig skille, der en seksjon med bins sluttet og en ny begynte, sideveggene (tapet om du vil) var av samme karakter. Det er kanskje det samme som med biler, når du setter deg inn i en Hyundai, ser du gjerne en kvalitet's forskjell mellom interiøret, på det en finner i en Mercedes eller Alfa Romeo.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er i og for se enig at ihvertfall naar det gjelder 737 vs 320 virker 320 bedre skrudd sammen. Men airbusene knirker mer i hvertfall det jeg har floyet av 330/340 som knirker overraskende mye under avgang. (330 SAS og Thai, og 340 SAS og Lufthansa)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er det noen som lurer på hvordan det står til med ex. SAS 767? | LN-KGL | Flyhistorisk forum | 33 | 06-07-2024 18:27 |
Hvordan kan Airbus? | fokkeren | Flyforum | 8 | 13-11-2007 21:52 |
airTran vokser - men det gjoer koene ogsaa | LN-MOW | Flyforum | 0 | 07-07-2006 16:34 |
Hooters Air gjoer det bra i Chicago! | LN-MOW | Flyforum | 2 | 16-07-2005 08:47 |
KQ gjoer det bra | KLMNordic | Flyforum | 0 | 02-06-2005 12:15 |