![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Nå som den lokale flyplassen blir DXB så ar vi tenkt til å ta en del turer til steder som aldri tidligere har fristet noe særlig.
Hva kan dere anbefale av Maldivene, Mauritius og Seychellene? Hva er vakrest? Gir mest ”valuta for pengene” (hotellpriser osv) Disse stedene nåes lett med direkteflighter på under 5 timer. Vurderer også en tur til Goa mens man er i traktene og tar gjerne i mot noen tips.. På forhånd takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ubereist som jeg er så har jeg kun fått med meg Seychellene, som jeg reiste til via Dubai.
TR som er mest om turen dit: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=83288 Øyen som du lander på er grei, men det er La Digue som virkelig er fin med sine strender. Var innom 4 forskjellige øyer og det er slik man skal oppleve Seychellene.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flere destinasjoner på de britiske øyene? | robertaas | Reiseforum | 55 | 21-02-2020 21:01 |
Disse tre klisjé honey moon stedene – Sychellene, Mauritius og Maldivene. | SudCaravelle | Reiseforum | 53 | 21-01-2019 10:01 |
Julaften fra Rarotonga på Cook øyene | petter380 | Flyforum | 26 | 25-12-2018 01:51 |
Bagasje fra AES til øyene i havet | AirbusTrond | Reiseforum | 0 | 01-01-2014 03:35 |
Erfaringer fra Lombok og Gili-øyene? | robertaas | Reiseforum | 0 | 17-02-2011 13:56 |