![]() |
|
![]() |
#141 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Ringte dem forøvrig idag og sjekket dette med kredittgrense, som jeg hadde misforstått. Det er da altså forskjell på kredittgrense og bruksgrense. Det kunne de opplyst bedre om i materiellet sitt synes jeg. Kredittgrense er et bestemt beløp som du kan utsette betalingen av, mens bruksgrensen er som på vanlig AmEx. I teorien er det ingen grense mens inntekt og historikk avgjør. Og skal du bruke mye mer enn vanlig en mnd er det lurt å si fra først. Men dette visste kanskje mange.
![]() |
#142 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#143 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#144 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen som vet hvor lenge det pleier å ta før man får PP i forbindelse med kort (som am ex)?
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Flyglad
|
![]() Quote:
-ut å prøve den nye plastikken på torsdag |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
12000 Eurobonuspoeng på konto.
Thomas |
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Platinumkort mottatt for godt over en uke siden. Men, det var bare kortet. Noen som vet om Priority Pass kommer i egen forsendelse? Jeg har forstått det slik at det er et eget kort.
|
![]() |
![]() |
#149 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det skal komme en velkomstpakke i egen forsendelse innen rimelig tid.
|
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da var kortet ankommet postkassen min. Men skal det ikke komme et eget brev med pin kode? Trodde det ville komme en dag eller to før selve kortet.
|
![]() |
![]() |
#151 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det kommer i motsatt rekkefolge. Pin kommer i eget brev noen dager etter.
#152 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg fikk disse startpoengen her om dagen men det var 12480 poeng?? Hvorfor ujevnt?
Er blitt bitt av denne "to for en saken" ved 100.000 NOK og har prøcd febrilsk å bruke kortet denne helgen men med lite hell. I Bodø var kortet ikke velkomne på restauranter eller puber/barer, samt på Shell på Maritim var det ikke AmEx på grunn av "lett å svindle"?? Så så langt er det Diners og MC som har fått ca 8K denne helgen ![]() Noen som vet om et sted man kan kjøpe bra laptop med AmEx? |
![]() |
![]() |
#153 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fra dell.no kan du bruke AmEx, og samtidig også opptjene EB-extrapoeng.
|
![]() |
![]() |
#154 |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]()
Imac butikkene, Expert, muligens Lefdal? Ikke Elkjøp.
|
![]() |
![]() |
#155 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har ikke mottat noen poeng ennå, men har heller ikke mottatt faktura. Har dere som har fått poeng mottatt og betalt faktura?
#156 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Nope.. ingen faktura.
|
![]() |
![]() |
#157 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Platinum i posten i går. Passer utmerket da Detroit står for tur på onsdag. Regner med at am.ex er greit på Appel Store!
|
![]() |
![]() |
#158 |
Newcomer
|
![]()
11400 poeng eller en annen mystisk sum har blitt kredittert kontoen min, 12k var det ihvertfall ikke.. Hvis du logger inn på amex-kontoen din ser du sikkert nå (eller snart) at årsavgiften er blitt reservert på kortet
|
![]() |
![]() |
#159 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, årsavgiften er reservert. Jeg har i tillegg rukket å bruke 40k på en flyreise og en jobbmiddag. Men ingen bonuspoeng foreløpig.
#160 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
12.409 her. Men hvor er velkomstpakken?
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus + DNB = Sant | DY_ENZV | Reiseforum | 78 | 15-04-2018 15:20 |
American Express EuroBonus-vennlige butikker (del 1) | Robbiedeluxe | Reiseforum | 362 | 18-06-2015 20:07 |
SAS inngaar partnerskap med verdens American Express! | Tommy777 | Flyforum | 4 | 16-02-2009 10:18 |
Spanair til sengs med American Express | MD90 | Flyforum | 1 | 28-09-2004 10:22 |