![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Et universitet i Kina har bestilt billetter i C for meg med SK med bookingkode D. Tror de ønsker mer fleksible billetter enn business saver, men jeg trodde at full flex var J. Noen som vet?
![]() |
#102 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Last edited by mcduck; 14-09-2016 at 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for nyttig info.
![]() |
#104 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg måtte bokke via wideroe.no da sas.no ikke klarte sette sammen flightene jeg trengte. Ved bestillingen kunne jeg velge seter, men sas har senere tradisjonen tro flyttet meg til et annet sete som jeg ikke ønsker. Utfordringen er at jeg på sas.no får opp "Beklager ... det ser ut som du ikke bestilte på vårt nettsted! Da kan vi dessverre ikke endre bestillingen eller kansellere for deg."
Er man nødt til å ringe 05400 for å få endret sete?
![]() |
#105 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei robertaas!
Ja, har selv måtte gjort dette flere ganger som EBD. Så du må nok ringe. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Apropos setereservasjon, har SAS begynt å tilby gratis setevalg i go på langdistanse? Jeg gikk tilfeldigvis inn på en booking jeg har til uka og så at jeg kunne velge seter bakerst i bussen uten kostnad. Fant en annen booking i Europa litt senere, der fikk jeg ikke samme valget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
De bakerste radene + de fleste midtsetene har vært gratis å reservere på langdistanse hele tiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Aha, det har ikke jeg fått med meg. Takk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Da har sas byttet fra A330 til A340 på returen vår fra Washington. Jeg har fått tildelt sete 20D, men 5-åringen har ikke noe sete i det hele tatt. Normalt betyr jo dette store muligheter for oppgradering til C, men nå er det viktigst å få sitte sammen. Siden dette er en bonusbooking får en selvfølgelig ikke registrert at jeg er Diamond.
Ser at Eco plus er dobbelt så stor på A330 som A340 for øvrig (eller er dette den beryktede LAN-kjerra?). Er det noe vits i å kontakte SAS? Ingen som har fått complimentary Diamond upgrade når en har reist på bonustur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei Chriscross!
I sommer så fikk jeg og familien Complimentary Upgrade fra Go til Plus (4 pers) på OSL-EWR, mail mottatt et par dager før avreise. Vi reiste med bonusbilletter hele gjengen. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Ta kontakt med SAS og be de legge inn eb nummeret ditt i bookinga. Da blir status reg. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Tror ikke de får det til. Det er noe med måten bonusbookinger blir lagt inn på. En kan registrere på automat ved innsjekk, men bonusnummer ligger ikke registrert ved returen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De får lagt inn EB-nummer på bonusbookinger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Spørsmål vedrørende booking av bonusbillett:
1. Kan man velge kun å søke tilgjengelighet på Plus eller Bus. på SK? Lei av å måtte gå igjennom uendelig mange datoer for å finne noe annet enn Go... 2: Hvor realistisk er det å finne to bonusbilletter med SK i C til NRT t/r? Tilgjengeligheten, selv langt frem i tid virker ganske så dårlig. Er EBS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg registrerte at SAS har priser fra Oslo til New York samtlige måneder med unntak av juli måned til rundt 3000 kroner tur/retur. Det betyr at de slår Norwegian på flere av månedene hvis man tar med mat og bagasje der. Det har tidligere stort sett vært anderledes. Betyr dette at også SAS har begynt å tilby billetter til New York uten mat og bagasje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
nei. *fill*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Newcomer
|
![]()
Hei, dette er mitt første innlegg på forumet (om dere starter en tråd med mulighet for idiotspørsmål innen flyindistustrien, så kommer jeg), men jeg trenger virkelig hjelp. Har googlet og browset SAS sine sider, men finner ingen måte å kontakte de på mail ang spørsmål om ungdomsbillett. Jeg vil gjerne bestille en ungdomsbillett og en standard voksenbillett til Stockholm, men har ingen anelse om hvordan jeg gjør det. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan fikse dette? Har prøvd sånn som systemet er nå, men da må jeg booke billettene hver for seg. Beklager om dette er feil tråd å spørre i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De må bookes hver for seg. Ungdomsbilletter er ikke kombinerbare med andre billettyper.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Newcomer
|
![]()
Takk for svar. Hva gjør jeg da ved innsjekk? (den 22 t før) Setter fart på ræva og gjør alt jeg kan for å booke oss ved siden av hverandre? Litt kjipt å spandere weekend på bror, så er vi ikke sammen på flyet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, men et lite hint, du kan sjekke inn online 36 timer før, selv om det offisielt er 22 timer. Så det går nok fint.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |