![]() |
|
![]() |
#81 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
(Det funker ikke å ta en "Reagan" for å si det slik) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men kanskje Flesland fikk noen hviskende ord fra Dagfinn Høybråten... "Kutt Røyken"
![]() ![]()
![]() |
#84 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tenk at 62 mann i fjellet der ute i nabobygda kan stelle til så mye fa... skap, og de får til og med beholde jobben.
Skal si det er mange barn som var på vei til Bestemor/far/tante/onkel som gråt sine tårer i dag. Nesten så jeg er fristet til å reise ut der å slå opp et banner utenfor porten. Nei gutta der ute, skjerp dere , nå får det være nok "furting", jeg har satt på scannern og venter å få høre en lyd fra dere ... (se også Sig'n min, snart SKAL jeg ut å fly..) /Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
De har ikke helt klart å sperre for all trafikk til og fra Kjevik. SAS greide å få lirket inn SK2882/3 ved å fly halvveis til Stavanger på vei ut (helt til Sola, hvis de fulgte flight plan...) og det er jo en passe omvei til CPH. Well done SAS som finner veien!
![]() Hvorfor vestlandsrutene til Braathens også har stoppet opp skjønner jeg ikke helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det en streik eller aksjon (la oss kalle en spade for en spade, ok?) skal gjøre er jo å skade arbeidstaker. Om alle på Kiwi skulle streike i morgen, så betyr det at jeg drar på Rema og handler. Resultatet er at jeg får mat (og bleier når deen tid kommer... sukk), og eierne av Kiwi får svi på pungen. Når flygelederne på Røyken "blir syke" fordi de er uenige i et "mulig lokaliseringsvedtak" (noen som vil vedde på hvor stor sjansen er for at det IKKE blir vedtatt av styret etter dagens aksjon?) går det ikke utover Avinor, men utover flyselskapene og tusenvis av flypassasjerer - mange av dem skulle starte høstferien sin i dag. Det er egoisme på høyt plan! Vi HAR regler i samfunnet, og det er mulighet for å vise sin motstand ved politiske streiker og "gå-sakte-aksjoner". Å lamme hele flytrafikken, og det norske samfunnet i en hel dag (og halve morgendagen, for det blir kaos også i morgen!) er forkastelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kan ikke bli mer enig i dette, CK!
![]() |
#89 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Rolf Skrede klarte å uttale på Dagsnytt Atten i kveld at han forstod situasjonen til de 40000 som ble berørt av at "de ansatte fulgte instruksen om å ikke jobbe når de ikke følte seg i stand til det", men at han også håpet at de nevnte 40000 - førti tusen - også ville forstå situasjonen til de ca. 60 - seksti - flygelederne.
Som skal flytte. Om 4 år. Say no more. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
http://www.boarding.no/art.asp?id=13380
På avinor sine sider ligger ovennevnte avgang som innstil...Noen som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#93 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvorfor manner ikke Avinor seg opp og reiser rettsak for tjenesteforsømmelse mot alle som var på vakt i Røyken i morges?
![]() |
#94 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Var litt rart alle alle flygninger fra Kjevik ble kansellert ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Transportfotofil
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Slik jeg skjønner flere av dere, så er det greit å aksjonere/streike dersom det ikke går utover andre folk? ...snakk om slagkraftig aksjon/streik i såfall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg er veldig glad for at vi har muligheten til å streike i dette landet. Utførelsen av streiken er kanskje ikke like heldig, men vil i alle tilfeller alltid ramme en 3 part
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
Fint triks, dårlig smak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kamp om ny kontrollsentral | 1944vintage | Flyforum | 18 | 18-07-2015 22:36 |
Leier inn utenlandske flygeledere til Oslo kontrollsentral | sail4fun | Flyforum | 37 | 15-02-2013 22:20 |
Bemanning på Kontrollsentral Nord | Green1 | Flyforum | 0 | 12-08-2005 10:01 |
Per Oscar Jacobsen skal lede oppbyggingen av kontrollsentral Sør | sail4fun | Flyforum | 0 | 29-01-2005 22:32 |