![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Den tredje rute-annoncering er tilsyneladende ikke så voldsom - drejer som en mindre europæisk storby som ikke på nuværende tidspunkt har forbindelse til CPH.
KBHL varsler ny rute til europæisk storby Hvilken by det kan være og hvilket selskab det drejer sig om har jeg ikke lige nogen bud på - vil dog tror at der er tale om et nyt udenlandsk selskab!?
![]() |
#62 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan ikke umiddelbart komme i tanke om nogen vesteuropæisk storby der ikke har forbindelse til CPH, med mindre vi er nede i byer som Bilbao, Belfast eller Tromsø
![]() Så mon ikke der er tale om noget øst europæisk - Kiev, minsk eller lignende |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Næ jeg kan heller ikke lige komme på nogen - hvad der lige præcis er definitionen af en mindre europæisk storby er et godt spørgsmål!
Kiev kunne være et godt bud.
![]() |
#64 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Jeg kunne forestille mig at det kunne være f.ex Torino. Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Ønske tænkning ,Jens......Men..........der er jo snart Vinter OL som jo foregaar i Torino... Men kunne der eventuelt være tale om en ny russisk by ???? For byer i "vest europa" uden direkte forbindelse til CPH, er der jo da absolut nogle stykker af. Jeg kan da komme i tanke om f. ex Salzburg...Kunne jo vaere med Styrian Air. Ja det er jo rene spekulationer.Det er nok bedre og vente på at CPH kommer ud af busken Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai med A380 i CPH fra W13-14 (Rygte) | KHANSEN | Flyforum | 17 | 03-02-2013 15:00 |
Nyt selskab på CPH-KBP | jefi99 | Flyforum | 0 | 20-12-2012 00:15 |
Nyt selskab til CPH | sk931 | Småprat | 2 | 28-09-2012 20:57 |
NIKI nyt LCC selskab til CPH... | PP | Flyforum | 12 | 06-03-2011 13:54 |
Continental til CPH bekræftet! | PP | Flyforum | 45 | 29-09-2005 18:26 |