![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Egentlig ikke jeg heller. "Problemet" er ikke at det er kalendre med lettkledde damer, men at det er for få kalendre med lettkledde menn. Dvs, at denne saken illustrerer at det fortsatt er noen forskjeller ute og går i samfunnet med hensyn til forholdet mellom mann og kvinne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Disse "drenge" http://www.georgenick.co.uk/Rugby%20boys.htm findes i denne kalender: http://www.amazon.com/Dieux-du-Stade.../dp/B000BN33KK den må da kunne holde din intersse i et par timer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Problemet er vel ikke at man er lettkledd, men det at fikseringen på perfekt kropp og seksualitet er det som driver samfunnet. Man ser jo allerede her kommentarer om f.eks. "SAS-kalender" og undertonen er til en viss grad hos en del at der "er ikke bra nok".
![]() |
#5 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er jo også andre Calendar Girls
![]()
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå må jeg kanskje passe meg så jeg ikke sier noe politisk ukorrekt, men jeg hadde nok kjøpt kalender om WF damene hadde laget en
![]() E!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og det var flere som fikk kalender i gave på julebordet igår.....og tror heller ikke de var spesielt upopulære
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
og da er visstnok kalenderen utsolgt... http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article1515339.ece |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Takk til karsten... Nå skal ikke jeg klage på verkstedgutta som ser på nakne damer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med comeback Torp-Stansted - Og andre Ryanair Torp nyheter | Someone | Flyforum | 58 | 20-05-2025 12:16 |
Ryanair Sun - Ryanair satser på polsk charter -> Blir Ryanair Buzz | Someone | Flyforum | 17 | 06-09-2021 11:18 |
Alt som er galt med Ryanair (var: Ryanair øker i Norge (splittet)) | LN-VLE | Småprat | 24 | 19-04-2013 11:18 |
SAS Braathens ansetter 200 flyverter/vertinner | EB | Flyforum | 14 | 16-09-2006 08:36 |