![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Flyet måtte klart gått fra Stavanger, Oslo er bare en omvei i denne sammenhengen. Men det kunne evt vært en ide at flyet fortsatte til OSL, for de som skal snakke med makta i departementet, og dessuten har jo Hydro hovedstete i Oslo. Det måtte selvsagt vært en ren bizkonfig, dette. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
Disse flyene må jo gå bra. Prisene er høye langt frem i tid, særlig gjelder dette LPA. Mener å ha lest en plass at SK skal sette inn andre flytyper her etter hvert. Det trengs. Min erfaring er at flyene som brukes her er nokså gamle. Flere ganger har jeg også fløyet med helt hvitt fly (minus et lite norsk flagg på halen). Ikke stas ![]() Men min erfaring til AGP/LPA er at benplassen har vært overraskende akseptabel på disse flygningene.:clap Men så var det servicen igjen da. Husker med glede tilbake til vinter/vår 2004 med SK til AGP. Da var det gratis (og nydelig fersk!) baguette pluss sjokoladedessert til alle pluss fri drikke. Om ikke det siste så burde en gratis baguette være inkludert på Sør-Europa- flyene til SK. Et sterkt råd til ledelsen. Vet ikke hvor mange jeg har snakket med på flyene som etterlyser dette. Dette ble veldig OT. Ikke bra. Men kan si at det nok ikke blir rute til NYC med SK. Jeg tror faktisk det er bra. Det ville blitt kannibalisme med CO, som faktisk fortjener lønnsomhet etter å ha satset på longhaul fra OSL. Kanskje det snart blir daglig hele året?! Det er bare å innse; det er ikke marked for mer nonstop til USA foreløpig, minus kanskje en sommerrute til en annen destinasjon. Derimot til BKK er det utvilsomt marked for noen ukentlige flyvninger nonstop. At dette ikke skje er selvsagt kun pga strategiske grunner jfr. matingen til ARN/CPH sine flighter. Dette vil komme, men det kan ta litt tid.:exclamati
![]() |
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Newcomer
|
![]()
Det var og kanskje er noen X-bu som drømmer om"langruter" med Osl -Ewr. Tror den illusjonen brast med sparking av Jansen ,gymlæreren, og resten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skal PIA slutte å fly til Oslo? | TC-JGY | Flyforum | 6 | 09-05-2015 21:13 |
Finnair skal fly Oslo-Cuba for Ving | Trdfly | Flyforum | 22 | 25-01-2012 21:52 |
Sas rute Oslo - New York via Arlanda i vinter | stistens | Småprat | 62 | 12-01-2012 12:07 |
SAS EuroBonus-opptjening på Oslo-New York | FlightDeck | Reiseforum | 6 | 20-12-2010 15:07 |
SAS Oslo - New York | Convair | Reiseforum | 2 | 13-10-2010 12:54 |