![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg synes det er flott at noen tar initiativet til et julebord, og tar arbeidet med å planlegge det hele. Dette er vel den ene gangen i året som hele gjengen burde samles, så hva med å sette opp noen konkrete datoforslag, både midtuke og helg, og så ta en avstemming på hva som passer best? F.eks. gjennom en poll. Dét er ihvertfall mitt forslag til en løsning på det hele.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vi kan godt ta en avstemming - men de to som har meldt seg til arrangementskomiteen kan ikke på torsdager og fredager i desember...så da må noen andre overta stafettpinnen. Meld dere gjerne... Inntil videre jobber LN-KOG og undertegnede med onsdag 6. desember - alternativt onsdag 13. desember.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Jeg foreslår at vi avlyser hele opplegget, EB. Jeg driver med dette fordi jeg synes det er gøy.
Dette er ikke gøy. Til dere som ikke har familie: Det skjer faktisk mye på den fronten i desember. Mest på helg.
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Uansett så vil alltid noen være "uenig" med datoen som til slutt blir satt og det får man heller bare leve med og det bør faktisk være arrangement kommiteen som tar den endelige beslutningen siden de gjør all jobben:exclamati Dessuten er det ikke alle ting i livet som bør være demokratiske..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Det er ikke min (eller Rickards) mening aa staa fram som surpomper. Men vi har begge to lyst paa aa moete folket 'live' istedet for gjennom dataskjermen. Det er noe av moroa og det sosiale ved dette forumet. Desember er en utfordring uansett, saa jeg foreslaar at dere gaar videre med planene deres .. noen kan og noen kan ikke .. slik vil det alltid vaere. Men kanskje vi kan faa til noe paa nyaaret naar det 'sosiale presset' er litt mindre? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det positive er at tydeligvis "alle" vil på julebordet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Har ingen problemer med å skjønne at noen blir skuffet...det sier bare at vi har klart å skape noe unikt med Scanair.no...BRA!!!! Vi kommer helt sikkert med en samling på nyåret også...når ser du for deg dette MOW?
Da går vi videre med 6. desember og mottar påmeldinger... PS! Kanskje vi kan se på en Scanair.no Sommerfest til våren/sommeren som vi legger til en helg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Når er fristen for påmelding?
Per dags dato sier jeg: Ja, til 6/12 med ett lite forbehold |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kjempebra... Når vi har bestemt oss for sted og meny kommer vi med frist for påmelding. Den vil vel være ca. 14 dager før den 6. desember...
Til nå har vi fått JA fra 10 personer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg kommer! Med forbehold om at jeg får fri.
![]() |
#73 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
11 og det stiger...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da var vi 14... Kjempegøy...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I Hovedstadens hektiske næringsliv er HELGEN (fredag-søndag) HELLIG!!!
Og MÅ tilbringes "i familiens skjød". "Bare ER sånn", anno 2006, og takk for det? Altså er ikke barnløse/utenbys forum-medlemmer aktuelle for julebordet... Men hvorfor i helsike skal ALT foregå i juni/desember, når skolene har sine avslutninger med patetiske forestillinger med godtroende barn med dødslitne og fraværende foreldre som strever med få alt på plass før "fellesferien"? Kan ikke Scanair-julebordet legges til en helg i JANUAR? Når mor/barn igjen er etablert i dagliglivets doldrum og roen har senket seg? Bare en tanke... ![]()
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mener du med det at han er en godt voksen (dermed konservativ) mannemann?
Har lagt merke til at "familiefedre" under 35 har en annen holdning. Takke gud for det. Times are a-changing, og de siste 20 år har gitt oss et bedre samfunn for alles del. ![]()
![]() |
#78 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() NB: Dette er ikke kritikk av noen, bare en liten betraktning om at vi alle lever litt forskjellige liv! ...bare så jeg ikke skal få hodet kappet av her nå ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Lykkelige være de menn som i våre dager har hustru som tar seg av hjemmebanen. Øyh. Grøss. ![]() Nogle A-4 holdninger her på forumet, om jeg må få lov å si... ![]()
![]() |
![]() |
#80 | ||
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() (Dessuten tror jeg ikke modern er særlig lysten på å gå "ned" i livsstil, og noen må jo betale for moroa og man legger lett ved seg vaner, men hun er definitivt en feminist og likestillingsforkjemper for det) Og det med at helgen er hellig i næringslivet er en sannhet med STORE modifikasjoner, spesielt etterhvert som man klatrer oppover stigen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord - 5 desember kl18:00 - Mahayana | Someone | Flyforum | 116 | 10-12-2019 22:43 |
Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00 | Someone | Flyforum | 183 | 11-01-2017 17:37 |
Flyprats julebord - Oslo 1. desember | Someone | Flyforum | 91 | 02-12-2011 14:44 |
Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember | EB | Flyforum | 116 | 20-12-2009 19:14 |
Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008 | EB | Flyforum | 150 | 20-12-2008 18:23 |