![]() |
|
![]() |
#61 |
Newcomer
|
![]()
Morsom lesning!
Flyr mye til Usa, veksler mellom Sas og United, en ting som irriterer og forundrer meg er denne plastikken, det ser rett og slett "billig" ut... Sorry! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Star Alliance only.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk for en kjempe interessant TR
![]() ![]() Jeg som WCHC har bestandig følt meg godt ivaretatt av SAS på fra booking til ankomst på destinasjon. På min neste USA tur vil jeg prøve SAS Business ![]() Et spørsmål: Jeg mener å ha lest en plass at enkelte selskap er restriktive med å ha WCHC-er i business class på grunn av at de krever at man kommer seg ut av setet ved egen hjelp og at man sitter i et sete med oppfellbare armlener. Har SAS noen restriksjoner med WCHC som vil reise i business class? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nei, slike restriksjoner finnes ikke. Det skulle tatt seg ut ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det finnes ingen restriksjoner for WCHC på SAS i noen klasser. Kan derimot være at man må ha med ledsager ifm toalettbesøk etc
Men som utgangspunkt, ingen restriksjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Takk for en utradisjonell og morsom rapport fra innsiden! Det må bli SK907/908 på meg om ikke så lenge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk, dette var morsomt og interessant lesestoff
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Hold kald Champagnen til sete 1B på SkK907 den 30 Juni... Evt flere flasker kanskje.. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for fin og interessant rapport.
Mulig jeg prøver SAS long haul igjen når de nye biz setene er innstallert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får man masse påfyll av champagne i biz?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Champagnen lar vi flomme ;-) hehe
Så lenge folk kan oppföre seg, ikke blir overstadig, og generenede for andre så er det egentlig ikke andre regler ombord en det er i en bar. Er man synlig påvirket, til sjenanse, eller på annen måte en sikkerhets risiko så stenger vi krana. Det er også begrenset hvor mye som er med ombord. Har flere ganger opplevd at vi har gått tom for Chamapgne, og cognac. Men da er det mange som koser samtidig. Men sjelden noe problem det der. God tur :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk - dette er gøy å lese (se). Spennende å se utviklingen av Diamant statusen. Tror den personlige oppmerksomheten er viktig. Håper også at det ikke blir delt ut Diamant kort i hytt og pine så statusen blir utvannet. Ser allerede at en oppnår diamant status etter to turer fra Stavanger til Houston…..
Forstår at det ikke alltid går å gi gull medlemmer personlig service, men det å lese listen over hvilke pax som er ombord tror jeg er lurt. Har vært gullmedlem sammenhengende siden 1992, men aldri lagt merke til personlig servise (tror jeg) Ellers syns jeg SAS leverer det som leveres skal, selv om jeg gleder meg noe vanvittig til nye seter foran på langdistanse. Det er nesten alltid noe galt med automatikken eller underholdningen om dagen Hvis jeg skulle våge meg på et forslag til EBD så kunne en med fordel forsøkt å tiltale passasjeren med navn hvis det ikke er så mange. Det opplevde jeg en gang på United - gjorde inntrykk. Har i dag 5 - 8 lange SAS turer i året, og har ikke tenkt å bytte flyselskap med det første. TAKK FOR EN HYGGELIG TRÅD Last edited by TGjr; 24-08-2014 at 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra SK908 | Hypern | Flyforum | 9 | 06-02-2017 18:47 |
Reg på SK908 10. juni | SKY-LIMITED | Register- og ATC-Forum | 1 | 26-05-2016 18:24 |
SK908 i dag (20. juni 13) | RWY 24 | Register- og ATC-Forum | 5 | 20-06-2013 20:22 |
SK908 i dag (22-23/11) | SKGOLD | Småprat | 3 | 23-11-2012 10:32 |
SK908 kansellert 31 juli | Dash | Småprat | 27 | 04-08-2012 23:34 |