![]() |
|
![]() |
#701 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Hvor pleier du bestille rommene gjennom? |
![]() |
![]() |
#703 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Greppet gjennnom reiseloggen og fant at jeg har i det siste booket 2 ganger gjennom hotels.com og 3 ganger gjenom clubcarlson.com.
De minner om Accor Club, klarte heller ikke få inn noen poeng der selv om jeg booket gjennom deres sider.
#704 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har du noe "å" -> "aa" problematikk i navnet (eller andre bokstaver utenfor a-z)? Jeg slet stadig med det på diverse bonusprogrammer inntil jeg fikk standardisert. Hjelper ikke med korrekt nummer så lenge navnet ikke matcher.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 16-05-2014 at 19:26. |
![]() |
![]() |
#705 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg har ingen "å" i navnet mitt.
#706 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Bookinger gjennom hotels.com gir ikke poeng |
|
![]() |
![]() |
#707 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Noen som har noe erfaringer med Radisson Blu på Svalbard? Får man noe oppgradering der som Concierge?
|
![]() |
![]() |
#708 | |
Milage RunE
|
![]() Quote:
Bodde der i månedsskiftet april / mai måned i fjor. Flott tid å besøke Svalbard på forresten. Jeg hadde concierge-status når jeg bodde der, og fikk ikke oppgradering. De har egentlig kun to typer rom (i alle fall i fjor): Standard-rom og Superior. Tror Superior == Standard med Nespresso-maskin. De hadde visstnok kun én suite, fortalte de meg, når jeg lurte på hvorfor jeg ikke fikk en oppgradering. Belegget på hotellet var også ganske høyt, virket det som. Uansett et bra (nok) hotell med fin beliggenhet. Snøhesten parkerer du 20 meter fra inngangspartiet, og det er jo ikke så mange hotell i verden du kan komme inn i med en .44 magnum på hoften, uten at noen løfter så mye som et øyenbryn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#709 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#710 | |
Milage RunE
|
![]() Quote:
![]() Rommene er heller ikke særlig store, men du er jo ikke på Svalbard for å sitte på rommet og se i veggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#711 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson blu nice - CC Gold
Bestilt billigeste rom - to queen senger. Fikk 3dje etasje med sea view og king size. Opppusset rom. Early check in og to flaske vann. Et tips: Glem frokosten og kjøp deg ferske franske crossaint etc. i bakeri to blokk sør fra hotellet (baksiden) ot alt man ellers trenger i carrefour ved siden av bakeri og nyt deilig solfrokost på veranda. Godt fornøyd med hotellet. Ville ikke vært det hvis jeg hadde betalt full pris tror jeg. Det ligger i nærheten av flyplass, men samtidig også langt fra byen og spesielt gamlebyen. De har strand, men vil ha 15 Euro pP. per dag. De har egen takbasseng, som er fin, men crowded. |
![]() |
![]() |
#712 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Radisson Blu Royal Garden Trondheim.
Status: Concierge Booket fire rom til billigste rate, alle rom oppgradert til junior suiter over to etg med halvflaske vin, ost og kjeks på rommet!! Meget imponert |
![]() |
![]() |
#714 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg er relativt newbie i forhold til kort og poeng og status. Har EBG, som blir fornyet nå for et år. Har meldt meg inn i Club Carlson. Er det da sånn at jeg kan be om at de matcher mitt CC-medlemskap med EBG, så jeg blir CC-gold?
|
![]() |
![]() |
#715 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#716 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
For meg var det motsatt. Han som svare på Norsk ville ha en kopi av det fysiske kortet mens den amerikanske var fornøyd med et skjermbilde av kontosiden min. Last edited by Norfindir; 20-05-2014 at 21:02. |
|
![]() |
![]() |
#717 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#718 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for flere svar her nå, setter veldig pris på det. Da forsøker jeg å sende dem mail/brev når jeg har fått oppdatert gullkortet med ny peride.
|
![]() |
![]() |
#719 |
Bonusjeger
|
![]()
Når jeg statusmatchet hos de sendte jeg først mail, men fikk aldri noe svar eller statusmatch. Etter to uker uten svar ringte jeg i stedet til deres Storbritannia-nummer. Fikk da e-postadressen til vedkommende jeg snakket med, og sendte skjermbilde av EB-kortet fra appen. Litt over en time senere var jeg Club Carlson Gold.
#720 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har et spørsmål litt på siden. Jeg kommer til å be CC matche EBG i høst (og regner med at det går i boks), men det er flere store byer hvor CC har et elendig eller fraværende tilbud (blant annet Tokyo), og jeg tenker at det kan være lurt å ha en annen kjedekonto i bakhånd som nr. 2. Er det noen andre store kjeder som er kjent for å matche mot CC-gull?
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |