![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og det er problemet på et forum som dette. Folk har en mening om flyselskaper som de har reist med kanskje bare 1 gang, kanskje for flere år siden. Jeg har f.eks reist med LH tre ganger for halvannet år siden, men valgte de bort fordi jeg syntes de leveret et for dårlig produkt, de verste biz setene jeg har opplevd. KL syntes jeg også var en traurig opplevelse da jeg reiste med de til EWR for to år siden. BA er min carrier of choice. Men jeg ser ingen grunn til å late som jeg har kompetanse nok på flyselskaper jeg ikke har brukt på to år. Synes derfor slike diskusjoner blir fullstendig meningsløse. |
|
![]() |
![]() |
#42 | ||||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men det for SAS er jo selvfølgelig best at jeg flyr med dem ![]() Quote:
Quote:
![]() Quote:
Last edited by Boeing_fan; 14-12-2010 at 17:10. |
||||
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Men når du kjøper noen som har BOB , så kan du ikke klage på dårlig service. Men du kan ønske deg at f.eks SK oppgraderer produktet sitt, men det er ikke det samme som service. Når jeg selv testet SK, LH, Swiss ECO så fant jeg fort ut at den maten jeg "fikk" av Swiss og LH var dårlig/ingen næring i forhold til den jeg måtte kjøpe hos SK... |
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Mht. din sidste kommentar, så skal du lære at læse før du lægger påstande i munden på andre. Det har jeg aldrig skrevet noget om, men hvis SAS har så forfærdeligt produkt, som trådstarter åbenbart mener, så vil det da uden tvivl være den bedste løsning at han flyver noget andet. Akkurat som jeg selv ikke flyver visse selskaber fordi deres produkt eller moral ikke tiltaler mig.
![]() |
#46 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
KAnskje du skulle ta ditt eget råd ad notam, og ikke legge påstander i munnen på andre?
Trådstarter har ikke sagt at SAS har et forferdelig produkt. |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Jeg holder meget af BA og har fløjet dem meget. Tidligere har de faktisk været mit favoritselskab på CPH-LHR, men efter seneste "service-forbedring" så synes jeg faktisk det var en skuffende oplevelse. Jeg fik faktisk mindre end jeg forventede ift. pris. Service er individuelt og langt mere end en kop kaffe...
![]() |
#48 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du har iallefall frekkhetens nådegave når du sier at service er mer enn en kopp kaffe og at man bare kan benytte andre selskaper, samtidig kritiserer du andre selskaper for det samme. DY er jo et annet selskap som du stadig kritiserer for alt mulig.
Det er forskjell på liv og lære tydeligvis. |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Netop fordi service er mere end en kop kaffe. Dertil kommer en del andre grunde, men det hører ikke hjemme her.
#50 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God service for meg er for eksempel:
-Da jeg kom inn i terminalen på Sola 10 minutter før oppsatt rutetid(dvs innsjekk var stengt for lenge siden), og personalet bak skranken tilkalte en stuer via walkie talkie for å hente bagen min og kjøre den til flyet, mens jeg løp mot sikkerhetskontrollen -Da jeg hadde sjekket inn på Flesland og etter at bagen hadde gått så jeg at en tidligere flyavgang sto på "boarding" på tavla. Personellet bak skranken tok kontakt med stuere via walkie talkie, fikk de til å ta av bagene mine på den opprinnelige flighten og kjørte de bort til flighten som sto "boarding" på, mens jeg fikk nytt boardingkort før jeg løp til gaten. -I går kveld når jeg var på vei fra Oslo til Hammerfest, og i løpet av en kort transfer i Tromsø fikk beskjed om at jobben jeg skulle på var avlyst og jeg kunne returnere til Oslo neste dag. Jeg fikk kansellere billetten min til Hammerfest, gikk ut til flyet og fikk stuerene til å plukke ut igjen bagene slik at vi kunne ta oss en kveld på byen i Tromsø i stedet for Hammerfest. Dette kaller jeg service. Kvalitet på mat og drikke, samt pris, er noe helt annet. Dette er service som jeg / jobben er villig til å betale en del ekstra for, mat og drikke er noe vi enklest ordner på andre måter. |
![]() |
![]() |
#51 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Du setter deg på din høye hest, mens andre bare kan la være å bruke SAS isteden for å kritisere. Frekt, rett og slett. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#53 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Du kan jo gå f.eks på denne siden: http://www.airlinequality.com/Forum/sas.htm Hvis du ser på folks "minitripreports" eller tilbakemeldninger, så er det mange som reagerer på null gratis servering. Last edited by Boeing_fan; 14-12-2010 at 17:49. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Selv da man fjernede catering på eco var der forbavsende få negative tilbagemeldinger på det. Se også på nogle af de charterselskaber, som scorer rigtigt højt hos kunderne gang på gang - f.eks. Thomas Cook. Her betaler man også for både mad og drikke - uden at pax har et problem med det. Tværtimod er de faktisk glade for at flyve med selskabet. Som markedet er idag, så er det pris, pris og pris der sælger flybilletter - desværre. Og tag ikke fejl - jeg ville være den første til at stå i heppekoret, hvis SAS genindførte drikke/snacks - men efterspørgslen er nok desværre noget anderledes end vores ønsker.
![]() |
#56 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
#57 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Da endte vi opp med en større ryddejobb etter drittkasting og en stor del som gikk løs på personer og deres meninger og ikke på saken Case closed </mod>
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyselskapenes livery utvikling | jameson82 | Flyhistorisk forum | 3 | 24-12-2011 22:58 |
Acars - flyselskapenes meldingstjeneste. | ATC-flyradar | Flyteknisk forum | 13 | 20-07-2011 08:35 |
Produktnavn på flyselskapenes klasser. | robertaas | Reiseforum | 13 | 27-06-2011 21:25 |
Flyselskapenes facebook-sider | Polaris | Flyforum | 47 | 22-04-2010 20:11 |
Flyselskapenes billigkampanjer | DCHalvorsen | Flyforum | 4 | 12-01-2008 00:05 |