![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Som jeg har nevnt tidligere: for at dette i det hele tatt skal bli sannsynlig, bør hele ideen, etter min mening, "relanseres". Videre mener jeg at det meste bør være på plass før man i det hele tatt går ut i media, og når man først har lyset på seg, bør man si ting på en konkret og seriøs måte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det går, men ikke med god margin, med mindre man tenker på et tomt fly.
Med motvind på SKN kan man ta av med full vekt. Hvis været i tillegg er slik at man ikke trenger alternativ til OSL så går det akkurat med fullt fly. Forutsetning er at det ikke er motvind sørover... Ikke en ideel operasjon for å tjene penger med andre ord. (Kilde - sete 0A)
![]() |
#44 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk Discus. Det kan muligens forklare WIF sin kalde tanker for en slik rute tiltross for at det er dukumentert at en slik rute er levedyktig. Men jeg er fortsatt overbevist om at eierene nede i Stockholm har sagt hva de synes om en slik rute da den vil kuppe pax ifra SAS på EVE og BOO. Hva med en 300 maskin og 1199 meters bane. Hvordan stiller det seg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
300 funker fint på 1199 baner.
![]() |
#46 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
At den funker fint 1199bane er jeg klar over. Men her tenkte jeg mere på range/vekt og performenc på en såpass kort bane på en såpass lang rute som SKN-OSL ville være.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Og svaret er iflg. de som kan dette: "banen må forlenges dersom man skal operere SKN-OSL med en -300".
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
North Express stiger fram igjen (splittet fra: Oslo - Røros. Nytt anbud) | Trdfly | Flyforum | 12 | 07-09-2012 07:18 |
North Express har ikke gitt opp | catocontrol | Flyforum | 10 | 29-08-2010 11:08 |
North Express gir opp | PhilipNH | Flyforum | 1 | 03-08-2010 20:41 |
Troms fylke støtter North Express | CK | Flyforum | 1 | 01-07-2010 11:46 |