![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
DXB-BKK 2 februar 2010.
Turen mellom Dubai og Bangkok ble omlag 40 min sen pga sent innkomet fly. Dette var en nattflight, og jeg tar med et fåtall bilder. Det skulle nemmlig vise seg at denne flighten ble opperert av en B773ER med noen digre GE90 motorer. For noen mugger ![]() Også på denne flighten ble det delt ut varme kluter, men dette kom først etter at vi var i lufta. Antar at dette skyldes at man hadde dårligere tid en vanlig pga av vi var sen. Benplassen var minst like bra som i flighten tidligere på dagen. ![]() Middagen på denne ble det samme som jeg fikk på turen LGW-DXB. Dette har dere jo alt sett bilder av, så det skipper jeg. Håpper like godt fram noen timer, og dagslyset begynte og komme. Det ga meg mulighet til og ta bilde av det enorme vingespenne på en B773ER. ![]() Og ikke for og glømme GE90 muggene da!! ![]() Ettervert fikk vi beskjed om at alle måtte trekke ned skjermen forann vinduet, og dem satte på moodlighningen. (tror det hva det det het) Vakkert var det i allefall. ![]() På denne turen hadde vi meget heftig medvind. den lå over tre timer på godt over 100km i timen. Dette resulterte i at vi faktisk landet på BKK 10 minutter før rutetid. Hjemturen kommer i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Der vara updaten ja! Takker.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for oppdateringen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Haha! Fantastisk!
@Topic, bra rapport dette! ![]() ![]() Men måtte man virkelig dra ned skjermen forran vinduet? Hva om man vil se ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
flott rapport. kanskje jeg burde tenke emirates selv hvis det blir thailand tur på meg til høsten..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dubai+London på 5 dager på F (Deler av veien) | mcduck | TripReports | 28 | 25-11-2013 21:51 |
Oslo london bosten miami new york london oslo | TONROY | TripReports | 8 | 19-05-2011 21:52 |
London - Dubai - Osaka | Flybird | TripReports | 18 | 13-12-2010 11:18 |
Oslo-Frankfurt-Dubai-München-Oslo | FlightDeck | TripReports | 31 | 21-12-2009 14:26 |
Oslo-Wroclaw-London Stansted-London Heathrow-Oslo | FlightDeck | TripReports | 8 | 01-03-2009 18:53 |