![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Min anbefaling er at du Hr Aas slutter å legge merke til reklamer ;-)))
Men ganske ironisk at du legger merke til vinduet, og bemerker at dette ikke er bra pga størrelsen. Men du nevner ikke med et ord at de nye vinduene som Boeing har laget ikke har rullgardin, men elektronisk dimming. Noe jeg mener ANA har sagt at de vil bytte ut, da det er kommet mange klager på at kabinen ikke blir mørk nok. Men det er en helt annen diskusjon. Men for din egen del, ikke se på reklame, den kan være overdrevet på størrelse, farge, form, og ordlyd. PS tror du mannen i Widerøe reklamen virkelig klarer å blåse frem et bittelite fly? Eller at julenissen virkelig er sponset av Coca cola. You never know :-) Last edited by SAS-Steward; 22-01-2013 at 09:14. |
![]() |
![]() |
#42 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det noe andre har brukt millioner på å få i sine fly og skryter av at de har?
#43 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Og for all del - det er ikke feil å mene det du mener. Dette er et forum for diskusjoner, hvor alt skal være lov. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
#45 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hennes og Mauritz damene på billboard... , ærlig talt...
|
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Vet ikke om jeg vil kalle det en diskusjon, mer en person som kverulerer. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Om så SAS hadde brukt vinduer identisk med de nye fra 787 uten rullegardiner og med eksakt samme form så hadde selv de mest innbitte benekterne her inne sett at reklamen var laget slik med overlegg. Nå kan man ikke med sikkerhet fastslå at de har laget vinduene slik de er på reklamen med overlegg, men man vil likevel kunne få ønsket effekt ovenfor mange reisende.
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() Tror neppe du får noe mer sympati her, så hvis du virkelig er så missfornøyd med denne reklamen så anbefaler jeg deg å kontakte Forbrukerombudet med en klage. http://www.forbrukerombudet.no/klager-og-tips |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Har man bestemt seg for å være uenig så er mange uenig uavhengig av fakta og argumenter. Jeg setter fakta og rasjonalitet høyere enn å klamre seg til status quo og hva man tror flertallet vil si. Jeg er klar over at dette er en sjelden egenskap og at enkelte kan føle seg truet av det.
![]() |
#51 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kanskje litt synd man ikke bruker "vær varsom plakaten" her inne ...
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Skal derimot nevne denne tråden og ditt inlegg for de som har laget denne kampanjen. Er ganske sikker på at de vil få seg en god latter, og enda bedre at den har skapt en diskusjon de sannsynligvis aldri engang drømte om. PS igjen. Reklamens formål er jo å benytte store bokstaver og virkemiddel for å få frem et budskap. Tror ikke en promille av befolkningen en gang drar sammenligningen du gjør. Men som flere her sier, du får klage dette inn til forbrukerombudet. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
#54 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har absolutt sett de. Men om man kaller de plakater eller ikke, så er vel budskapet det samme? Det er jo ikke vinduene man reklamerer for, det er jo de nye direkterutene.
|
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nå 55 poster om en ganske komisk sak.
Dette er bare fantastisk herlig. Ønsker alle en flott reklamefri dag. Plakater eller ikke. |
![]() |
![]() |
#56 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette er nok en sterk påstand fra meg.
Men jeg mener at dette her faktisk er den dummeste tråden jeg har sett her inne. |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er den helt soleklart. Tett bak følger "kaffe ombord" og "sas kaller egne reisende for jenter" trådene. Utrolig nok er samme person sterkt involvert der også..
|
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg husker at SAS hadde et stort reklameskilt på Lysaker med en life-size "utstoppet" MD80.
Var det noen som trodde at SAS hadde MD80 med kraft til å ta seg ut av granittfyllinger, tro?
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS-reklame fra 70 eller 80-tallet | SE_DDL | Flyhistorisk forum | 0 | 11-11-2014 22:34 |
SAS og skreddersydd reklame | Dash | Småprat | 12 | 11-12-2013 22:05 |
Misvisende annonsering av BA? | Martin | Småprat | 3 | 15-06-2012 02:32 |
Valg av Sete hos SQ (splittet fra SAS-reklame) | SQ 777 | Småprat | 3 | 18-12-2011 18:47 |
Ny TV-reklame fra SAS | FlightDeck | Flyforum | 27 | 10-01-2010 22:12 |