![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God kveld fra Tønsberg. Litt småsyk idag, men det overlever man! Kvelden går nok med til avslappning.
Quote:
![]() Last edited by Boeing_fan; 02-09-2011 at 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
På andre siden av den politiske skalaen har undertegnede sanket stemmer og vervet medlemmer til den store gullmedaljen i hele fylket den siste uken - fra Hovden øverst i Setesdalen ned til sørlandsbyene på kysten. God og konservativ som man er
![]()
![]() |
#24 |
Lima November
|
![]()
God eftermiddag i forumstuen!
Dagen har gått med til en helt vanlig skoledag. Nå planlegger jeg flytur, ENKB-ENRO-ENVA-ENKB. Skole lang-NAV med instruktør i Møre Flyklubb, og vår kjære PA 28-181. I løpet av kvelden blir det å begynne på tre innleveringer som skal være ferdig neste uke. Ha en fin kveld, alle forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() STD 15:00, men 1440 var det intet fly og "New info 17:01". Beskjeden var at inbound Berlin-fly hadde fløyet til Oslo. Man kan trygt si at panikken spredte seg blant de som hadde connections. Plutselig kom det "New time 15:15", og noen av adrenalin-paxen roet seg litt. Deretter ble det endret til "New info 15:15". ![]() ![]() ![]() Og så kommer det som sikker et enkelt for DY/handling, men lite akseptabelt for andre - prioriteringen var de som hadde connection fra Oslo fikk gå først (greit nok). Deretter fikk alle de som hadde sjekket inn bagasje gå ombord, de med håndbagasje måtte vente. Hvor mange som måtte stå igjen vet jeg ikke, men de skal nå hvertfall ha skryt for at de eks. kjørte free seating som gjorde prosessen enklere/raskere (selv om det da hadde vært bittert å ha betalt for et sete). Jeg er sikker på at alt stresset hadde løst seg greit dersom de hadde kjørt frivilig-overbookings-trikset, så fikk de jekket de fleste paxenes adrenalin ganske høyt, i tillegg til at jeg STERKT MISLIKER at faste gjester som betaler full pris kommer sist i køen. Lurer på om de som måtte stå igjen fikk kompensasjon for denied boarding. På toppen av det hele ble det parkering på utland på OSL, treg deboading og bussing til innland, og da selvfølgelig til commuter-terminalen så alle fikk en lang gåtur. ![]() Alt i alt ikke en ille tur for meg, ble 45 minutter forsinket, og hadde jeg reist alene hadde jeg nok løst det annerledes. DY taper også her et poeng ifht. hvordan de håndterer pax som holder flyene i lufta. Men måten dette ble håndtert på gjorde at det var mange pax som var stresset pga. videre forbindelse (selv om vi bare landet 30 min sen) ...ha en god kveld!
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 02-09-2011 at 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Madla.
Stemme gjorde jeg forrige uke, så blir dårlig med sanking fra meg. Privatskolesynet hjelper heller lite innpå, men skolen jeg gikk på produserte resultater. Fredagen skal brukes til to timer med å telle våpen og fylle på dasspapir, men er kjekt å gjøre det denne helgen og ikke neste, som er siste helg her så da blir det feiring istedenfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tidlig god morgen på vei til DXB | SudCaravelle | Flyforum | 37 | 02-09-2014 22:43 |
Fra luften over Østre Oregon | Toby91 | Bilder & foto | 3 | 28-09-2012 04:28 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Noen få fra østre bane i dag | Even92LN | Bilder & foto | 20 | 25-04-2011 15:57 |
Bilder fra østre voll i dag | ErikB | Flyforum | 7 | 20-03-2006 12:57 |