![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ikke dumt, jeg tror Europark virkelig kunne fått kjørt seg litt der altså - og det er vel fortjent!
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Om FBU4EVER kjøper 2 bagels og 2 appelsinjuice, så har vel ikke de som selger den noe med om han spiser alle selv, eller gir bort halvparten til noen andre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
avsluttet
|
![]() Quote:
Virker som security og sikkerhet er ganske to fiktive ord... For min del begynner jeg å lure på hva den sikkerheten egentlig er, bortsett fra å ![]() ![]() ikke håndheve dem. G4s: "Du, unnskyld meg, det er du ikke lov til" Tyv: "Jeg nekter" G4S: "OK. Da får du fortsette å rane denne butikken inntil jeg får kontakt med politiet og venter her til de kommer" Tyv: "trengs ikke, jeg er ferdig før de kommer likevel". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det burde jo være en ganske enkel og rimelig sak å opprettet et kontrollrom med TV skjermer og overvåkning av dette området. Noe det finnes i de fleste kjøpesentere, der det finnes noen som bryr seg om noen stjeler.
Men kjenner jeg Euro Park sin policy rett, så handler det om å maksimere utbytte og lønnsomheten, for så og gi minst mulig tilbake. Dette er jo en virkelig gullgruve av en butikk og grådighet på sitt aller verste. Håper dette kan gi de et litt dårligere rykte. Media burde absolutt ha tatt opp dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Husk å anmelde til lokalt politi (OSL i dette tilfelle, i ankomsthallen) med en gang hvis du har blitt utsatt for tyveri. Ikke etterspør Europark eller andre om det er kameraovervåking, det tar politiet seg selv av. Det er mitt varmeste tips.
![]() |
#27 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
En etasje opp fra innkjørselen - 3E.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Som tidlige beskrevet så hadde tyvene heldigvis ikke tatt noe som er så verdifullt at det er lønnsomt å anmelde det med tilhørende forsikringssak.
Men dette tråden handler mer om hva du får igjen for pengene dine da du betaler for parkering. Europark forteller at de ikke har video overvåkning av området, og dette lukter det litt svidd av spør du meg, da dette handler om hvilken service de leverer tilbake til kunder som betaler en relativt stiv pris for parkering. Punktum fra meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
avsluttet
|
![]()
Jo mer du rapporterer slike hendelser til forsikringsselskap, jo høyere blir forsikringspremie.
Om mange folk rapporterer tyverier i Europarks parkhus, så vil jo da forsikringspremien til europark øke drastisk også, for da er plutselig risikoen hos Europark blitt høyere, og det skal jo forsikringen benytte seg av? Så det er jo i beste fall Europarks beste interesse å ha et godt og sikkert parkeringshus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Avslutningsvis anbefaler jeg på det sterkeste å politianmelde alle tyverier umiddelbart, uavhengig av forsikring eller ei. På OSL er politiposten vis a vis DnB på ankomst.
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har ringt til politiet og reportert om hendelsen, og de skulle informere meg om de viste noe.
Til syvende å sist, ønsker vi alle en best mulig reiseopplevelse og service, og jeg håper at OSL ønsker å gjøre det best mulig for de reisende. håper derfor at de ønsker å skremme vekk tyver fra parkeringshusene med overvåkingskamera, så ikke P10 osv blir en frihavn for kriminelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
dette er vel også en sak media ville gitt noen kroner for å ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva har det med tyveri av egne eiendeler å gjøre?
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Europark har videoovervåking av sine parkeringsplasser på Gardermoen, vel og merke...ved bommene og ved betalingsautomatene..for de vet å sikre seg selv...men selve parkeringsplassene er ikke overvåket nei, det koster vel penger det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Betaler vel ca 550,- for 14 dager og det er gratis shuttle-buss hvert kvarter. MYE bedre spør du meg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei, de tilhører ikke Europark.
![]() |
#40 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det har med hvorfor det er så dyrt selvom det ikke er overvåkning... det koster å driver flyplass(er). Dersom det blir mindre parkeringsinntekter må det skaffes penger andre steder eller spares.. Alt henger sammen.
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Innbrudd i CHC hangar på KSU, og skadeverk på Helikopter | Tjab | Småprat | 1 | 06-02-2018 09:19 |
Parkeringshus tydeligvis populært hos Luftambulansen | Keypoint | Småprat | 11 | 06-08-2011 11:48 |
Bil til Gardermoen i morgen | Chriscross | Reiseforum | 11 | 28-06-2011 23:57 |
Innbrudd i legehelikopter | Twin Otter | Flyforum | 9 | 16-12-2008 09:55 |
Norwegian rammet av innbrudd | Herlov | Flyforum | 13 | 20-08-2005 12:03 |