![]() |
|
![]() |
#21 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Forskjellen i Singapore er at du ikke slipper inn hverken i business- eller first loungen uten en billett på de respektive klasser med SQ.
Om du har gullkort eller biz/first billett med annet Star Alliance selskap så har de en egen lounge for det som langt fra er like bra som førstnevnte. For meg fremstår SQ's biz lounge som den beste loungen jeg noen sinne har besøkt. Og det begynner å bli endel etter hvert. Synes til og med den overgår Cathays lounger i Hong Kong, selv om disse kommer som en god nr 2! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ute på tur
|
![]()
SQ sin SKL i Singa var vel slik ta den var forbeholdt reisende i de klassene de betalte for, med SQ sine unntak (PPS i Y får bruke bizsiden og PPS i biz får bruke F-siden). I tillegg så har SQ en avtale med LH og NZ om bruk av loungen for sine passasjerer, så den er ikke utelukkende SQ lengre.
For de som reiser, så har man anledningen til å ta med en gjest, og når man da har mor og far på biz-billetter som kommer dragende mer knoll og tott bak seg, da blir det liv laga ofte. Men, skal du virkelig få kjørt deg hva lounger angår, så er min ultimate opplevelse så langt Virgin sin nye Club House på Heathrow. Denne er tilgjengelig for SQ pax i biz/first som holder PPS-kort og er grom, fra ende til annen. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Førstereis på første klasse | Cecilie | TripReports | 49 | 15-09-2019 09:08 |
Funker norwegians i første klasse? | Dag Viking | TripReports | 13 | 27-06-2018 09:04 |
Nybegynnerspørsmål for første klasse | Peppep | Reiseforum | 18 | 14-05-2013 19:29 |
Første dag i første klasse | Hypern | TripReports | 34 | 11-09-2011 10:42 |
KAMIKAZE kultur på første klasse | LN-HAT | Flyforum | 30 | 24-04-2006 10:07 |