![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Må ha vært i går kveld eller i natt. Sjekket i går kveld sånn rundt kl 22 (tror jeg det var) og da var det fortsatt "gamle" priser. Godt jeg har sikret meg noen turer på "gammel" pris framover
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror jeg søkte et par timer etter deg, da.. Jaja, har hvertfall sikret meg sølvkortet til gammel pris..
(Forresten; Hadde prisene vært som de burde da jeg søkte, skulle en ikke sett bort i fra at vi hadde endt opp på LHR nesten samtidig, jcnorway ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Et Scanair-treff i BA-loungen på LHR er jo ikke å forakte
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Absolutt ikke.. Satt med noen halvveis-planer i går kveld, som kunne involvert BA766 den 7/6, men den dagen var det tomt for R-klasse den dagen, bortsett fra på BA762 som går klokken 08:00, så da droppet jeg det elegant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hadde uansett ikke hatt altfor god tid på LHR grunnet videre fly til AMS fra LGW. Men Scanair-treff ombord i Club Europe hadde ikke vært dumt det heller. Får prøve å dokumentere mine kommende turer med tripreports. Interessant å se hvordan BA leverer dette produktet og om de leverer på samme nivå uansett strekning og tid på døgnet
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Var nå på returflighten din den 7. juni jeg tenkte på, da..
![]() Skal dog fly BA i CE fra LHR til OSL 26/9.. Anyone else?? har muligheter for good tid i loungen den dagen.. Scanair-treff ombord har jeg forøvrig vært med på en gang.. Var bare det at jeg fant ut først da jeg kom hjem, og så vedkommendes signatur, at jeg skjønte at han hadde vært med samme flight som meg.. Et par kjappe PM avklarte at vi hadde sittet ved siden av hverandre ![]() Last edited by Martin; 01-04-2009 at 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ehm... Martin.. i følge signaturen din så skal du fly LHR til OSL den 26/9 (ikke 25/9 som du skriver). Når skal du egentlig reise?
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Selvsagt, 26/9.. Er dog i London fra 25. til 26...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har nok ikke mulighet selv (nok BA for et par måneder framover
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
CE er ikke ille.. Eneste forskjell fra den CE jeg har prøvd, er at de ikke lenger har de brede setene som de hadde på venstresiden før, men nå er man derimot garantert tomt nabosete enten man sitter på venstre eller høyre side. Ser også på FT at mange ikke synes noe særlig om maten, men personlig er jeg storfornøyd når jeg får et varmt måltid ombord i et fly, og det smaker egentlig helt greit. Opplevelsen kan selvsagt variere med crewet, men alt i alt, synes jeg CE er absolutt en grei måte å fly på. Og når sant skal sies, det er billig til å være business, selv om den nettopp gikk opp 200 kroner hver vei..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I forhold til konkurenten på ruten er de jo mange hakk foran. Min far, EBG så lenge jeg kan huske - innså denne uken etter å ha fløyet CE OSL-LHR at hvorfor skulle han noen sinne fly SAS på ruten (spesielt når LCY forsvinner).
Man kan mene hva man vil om CE, men de "gruser" konkurrenten SAS' C-produkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
2+2 testet og funnet OK. Akkurat som på SAS, LH m.fl. så jeg skjønner ikke sutringen. Setene er vel 1 tomme smalere enn før fordi de står satt opp i 3+3 konfig, men man slipper noen som tar opp skulderplassen og ikke minst, man sitter mer usjenert hvis man jobber på PC el.l. 2+2-seating gir jo også bedre plass i hattehyller, samt at man kan stappe noe under B/E-setet uten at det ligger i veien.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En liten Youtube-video som passer i denne diskusjonen
![]() http://www.youtube.com/watch?v=mbedmF4UMsI
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BA til Syden i Club Europe og litt Easyjet | OttoL | TripReports | 6 | 17-11-2017 11:39 |
BA Club Europe | Powell | Småprat | 18 | 02-09-2012 14:40 |
Fra Europe Select til Europe Business Class | OSLansatt | Flyforum | 5 | 09-03-2011 15:03 |
The Final Countdown - Europe (Club Europe...) | jcnorway | TripReports | 62 | 03-07-2009 01:07 |
BA Club Europe og FIRST | kristian | Flyforum | 6 | 11-05-2008 22:51 |