![]() |
|
![]() |
#21 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God ettermiddag frå FBU :9
Snart på heimveg, skal bli godt med helg kjenner eg ![]() Ha ein fortsatt regnfri dag, og god helg alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
En liten morsomhet før man tar helg.
Sjekk reklamebanneren ![]() http://www.1881.no/Multi/?query=bank...valgtsted=Oslo
![]() |
#23 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nei, ikke nå lenger ....
G'morgen fra Alpharetta. Grått, men opphold. Og godt er det, for det er 'planleggingsdag' og guttungen har en haldag med ridetimer etc på det lokale ridesenteret og der foregår alt utendørs .. Så han er avlevert, kona er på konferansetime og jeg sitter her med nytraktet kaffe og Sirius' The Vault og lader opp til dagens arbeidsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Falcon - jeg tror løsningen er garsjesalg!
God fredags ettermiddag fra Kjøkkenbordet (aka SKIs Norge-kontor). Etter en tur i den eneste banken som IKKE går dukken (Blodbanken på UUS), møte med den nye eMarkedssjefen i WF og gamle kolleger, masjipankake og småprat hos SAS Norge og litt arbeid med internettsalg fra Island, er det snart helg og tur på fjellet. Ikke det beste været, men da slipper iallefall barna å klage over sat de får sol i øynene. Satser på at vi slipper snø, for jeg har ikke vinterskoene på Mondeon og å legge på kjettinger i snøvær og tussmørke har jeg gjort før - det er ikke moro. Ha en strålende helg, forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Eden Prairie, MN. Moete om 45 minutter, deretter 757 hjem til Chicago.
God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Du kan låne min garasje, mot et lite vederlag
![]()
![]() |
#27 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg loeste problemet ved aa kjoepe et hus. Men da har man ikke tid til aa bygge modeller!
![]()
![]() |
#28 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld. Her går det i konjakk og god fyr i ovnen. En regnfull dag er snart over, ungene er i bingen og jeg nyter stillheten i huset. Konemor med eldste datter er på Oslo Horse Show, slik at nå er det Far som steller hjemme i hele helgen;-)
Etter noen dager med høstferie blir det nå tid til å ta igjen litt arbeide og komme gjennom mailboksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Her i Maura senker helgeroen seg, etter en "litt-mer-stressa-enn-vanlig" uke på FedEx... Var mildt sagt syk på mandag, og burde vært hjemme, hvertfall de par første dagene, men når andre skal ha ferie, var det ingen bønn.. Formen er dog bedre, og i morgen skal jeg visst spise middag ute... Ønsker alle en god helg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bedre med hest enn volleyball ... Dessuten er en av instruktrisene der nede megababe ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Har holdt med hest hele livet siden . Beste form for avkobling og trim i et travelt liv. Hest er Best sies det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
![]() Telford, ja... Skulle blitt min første pilgrimsreise dit. Men så lenge det er polystyren er det håp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og for de som synes to dager med plastmodeller er for mye - rett nede i gata til høyre finnes det også en plass med større modeller (1:1 scale) hvor blant annet slike finnes
![]() For de som ikke vet hvor mye ned i gata betyr, så er det i engelsk måleenhet 10 miles ![]()
Kurt Vi flyr LOT Last edited by LN-KGL; 13-10-2008 at 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt annerledes bilder fra langt vest | OMW | Bilder & foto | 1 | 03-07-2008 21:23 |
Julebord for Avd. vest | Tommy777 | Flyforum | 63 | 05-12-2006 12:41 |