![]() |
|
![]() |
#21 | |
Aviation Junkie
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så utrolig bra "trip-report" du har skrevet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Bildene fra Odessa fikk meg til å sjekke OK , neste sommer.
Takk for rapport. Topp , så fikk jeg endelig en ny destinasjon sommer 2009 !! ![]() ![]() ![]() Er fristet og 4.000 FB miles for 2.800 kr. SK gir mye mindre EB miles på en kr. 6.000 billett til ORD.. Et tankekors........ OK er så topp at jeg putter den i nærheten av LH !! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Aviation Junkie
|
![]() Quote:
Helt enig i at OK er topp. De ble vel kåret til Øst-Europas beste selskap i en eller annen undersøkelse i fjor, og det er fullt fortjent. Som sagt så er maten ikke hva den var tidligere, men den er fortsatt bedre enn det man får hos mange andre europeiske selskaper. Dessuten har noen av 734'ene dårlig benplass på radene bakover fra nødutgangene, men det er jo bare å passe på at man får sete i fremre halvdel (eller ved nødutgangene). At det stort sett er hyggelige priser og at man får mange miles hos dem gjør jo heller ikke noe. Begynner å få en del flighter med OK nå, og det har alltid vært en hyggelig opplevelse. Får bare håpe at de kommer seg gjennom utfordringene de står foran og at politisk utnevnte direktører ikke ødelegger dette flotte selskapet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.p...&highlight=prg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En av de bedre rapportene jeg har lest!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lettere eksotisk trip report fra Laos (NB! Mange bilder!) | Spantax | TripReports | 23 | 10-04-2010 07:40 |
Trip report | LN-MAH | Flyforum | 1 | 06-05-2007 00:00 |
Ny Trip Report | MountainDew | Flyforum | 0 | 11-07-2006 01:11 |