![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Edit: ... og der var jeg for sen... ser gustavf har lansert tanken allerede. Last edited by SpotOn; 26-01-2008 at 15:02. Reason: Må lære å lese alle andre poster før jeg poster selv... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
N/A
|
![]() Quote:
![]() Fra wikipedia: Quote:
Å bedømme det ut ifra et kart blir rett og slett tøvete... Nei, det eneste riktige er nok å gi Gardermoen en ny kode... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Godt å se at motstanden mot store fylker er minimal i Vestfold som nok snart blir en del av et større Oslo/Akershus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
N/A
|
![]() Quote:
DET skal jeg like å se noen prøve... Selv motstanden mot større kommuner er så stor at idéene blir lagt på tørris hver gang noen foreslår det, så å få Vestfold inn i Oslo skal du nok få vente lenge på... ![]() Først må vi ha en borgerkrig... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Denna "Ryanairifisering" (ja jag kallar den för det) av städer börjar verka mot sitt syfte snart. Otalet gånger har jag stått på Skavsta och Västerås flygplatser och hört förtvivlade människor som trodde att dom hade kommit till "den enda" flygplatsen i staden. Det är en sak för oss som har koll på saker och ting med för Hr. och Fru. Svensson är inte detta helt lätt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er ikke noen 'Ryanairifisering'. IIRC saa var det Wideroe som i sin tid tok initiativet til aa legge TRF under Oslo. Dette er en kurant affaere saa lenge man - som jeg poengterte lenger opp - skiller by- og flyplasskoder. Dette gjoeres uten stoerre problemer over hele verden og burde ikke vaere vanskeligere i Norge. Gardermoen hadde en helt kurant IATA-kode, men det er mulig de ikke klarte aa faa til en like 'kul' logo med GEN ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men som Kenneth sier - selv planer om kommunale sammenslåinger legges på is (og jeg tror ikke det er et eneste parti på Stortinget som går inn for tvangssammenslåing). På den annen side: Jeg tror kanskje ikke EB heller tror på en slik sammenslåing ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL ønsker å bli "pre clearance"-flyplass | Herlov | Flyforum | 117 | 11-06-2020 10:22 |
Oslo-Berlin-Oslo med "DY B738 vs. B(MW)730DA xDrive" | HS-TLD | TripReports | 18 | 22-04-2013 11:51 |
Sånn kan det også gjøre ved "Spansk streik" | krølle | Flyforum | 2 | 13-12-2010 20:57 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |
HKG kåret til "Verdens beste flyplass" | jcnorway | Flyforum | 7 | 15-07-2008 23:48 |