![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå vet jeg ikke om du svarte på mitt innlegg?
![]() Har du "tilfeldigvis" M som første bokstav i etternavnet, eller er i slekt ? ![]()
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Negativt på begge, brukte bare litt tid på å fordøye manglende vilje/evnte til å satse
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Intressant dette med slingeproduksjonen i SAS intercont. En natt i BKK, det må være steintøft!
Men for å sammenligne med våre finske venner i Helsingfors, hvordan er slingene til AY intercont? Noen som vet?
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg måtte bare finne den artikkelen, for det ville være mildest talt oppsiktsvekkende om Mats Jansson alledere nå hadde utelukket at SAS skulle ekspandere på langrutene før 2010. Det ville jo være en gavepakke til Finnair, KLM, Lufthansa, Continental, Thai og alle andre som har et overlappende marked med SAS.
Fant artikkelen til slutt, og der har du gjort et relativt slett sitatarbeid, Superhai. Følgende står å lese på Standby.dk: SAS beholder 11 oversøiske fly SAS har i øjeblikket 11 langdistance fly, Airbus 330 og Airbus 340. Et antal, SAS nye koncernchef Mats Jansson, SAS, finder passende "Vi skal drive oversøisk trafik lønsomt, med de 11 fly vi har. Vi skal først tage stilling til, om SAS skal have nye og flere fly i 2010 – 2011. Men kan dog gøre det før," siger Mats Jansson til Stand By. Mats Jansson ønsker ikke at oplyse, hvilke nye oversøiske destinationer SAS gerne vil flyve på ud over, at SAS til efteråret starter den nye rute til Dubai og har udvidet bl.a. på New York. "Men kan dog gjøre det før" er en relativt viktig bisetning. Som for øvrig setter hele denne strengen i et litt annet lys. For Mats Jansson har rett og slett ikke sagt noe som helst nytt.
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Newcomer
|
![]()
Et "B" rykte fra SAS ; Er det korrekt at enkelte SAS Cmdrs nå prøver å trekke seg fra sin i utgangspunktet non reversible langrutebidding? (Slingene blir rimelig tøffe)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Jeg kan nevne at PG (de som jobber i SAS vet hvem det er!) nå har biddet,og fått,langruter.Han er jo ikke kjent som en som liker å sitte å se på maling tørke,men han er gått så grundig lei av 737 at han ikke hadde noe valg.Endel av slingene på 737 OSL-base er meeeget tøffe.Kanskje tøffere enn det er på langrutene.
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Aha, så da kan det jo bli en stund til han forbedrer sin rekord på strekningen Oslo-Tromsø.Men han kan jo sette nye rekorder på langrutenettet også den gutten.
![]()
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ingen flyforbindelse mellom MOL og TRD før til høsten | Wiggo Hovde | Flyforum | 2 | 11-03-2014 22:36 |
SAS-fly til Værnes sendte ut Mayday rett før landing | Trdfly | Flyforum | 4 | 20-12-2012 14:11 |
Ingen SAS fly til USA 25 og 26 nov | Bizflyer | Reiseforum | 1 | 23-10-2009 11:17 |
Nye fly til SAS Braathens | EB | Flyforum | 22 | 01-05-2006 19:10 |
6 nye fly til SAS | sail4fun | Flyforum | 37 | 11-03-2006 09:34 |