![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Toronto City (YTZ) er typisk noe man kan gå til, dvs man går til ferga med mindre man kan gå på vannet. Siden man heller ikke kommer lengre enn til kaia med bil regner jeg med den plassen teller.
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Bardufoss BDU/ENDU
![]() |
#24 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja det kan jeg skrive under på. Jeg har syklet forbi flyplassen utallige ganger når jeg bodde i Alta. Ikke så rent sjelden ble det en liten avstikker fra E6 og inn til flyplassen for å kikke litt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Chiang Mai i Thailand - kort avstand til sentrum, og gåmulighetene er ikke verre fra flyplassen enn i resten av byen...
![]() |
#27 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hasvik ligger da praktisk talt mitt i tettstedet. Det er vel eneste flyplassen i Norge der du kan spille fotball og risikere å treffe terminal eller rullebane om du har et skikkelig sleivskudd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er sykkelparkering på SVG. Under tak umiddelbart inne i parkeringshuset når en kommer fra terminalen. Det er dessuten gang-/sykkelveg med separate felt for gående og syklister langs Flyplassvegen. De spreke (eventuelt elektrifiserte) og bagasjeløse klarer antagelig fint sykle dit fra Stavanger. Å gå blir nok litt langt med mindre man har Solakrossen som utgangspunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke er flyplassen operativ og knapt er det vel noe å gjøre i Halmstad, men det er kun kort gangavstand derfra til terminalen på RYG.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tegel finnes jo ennå, dit kan man sykle fra nærliggende deler av Berlin. Antwerpen ligger også nær sentrum og man kan sykle, å gå tar litt mer tid enn det smaker.
Jeg har gått til diverse flyplasser, inkludert London City og nedlagte Tempelhof i Berlin og også til flyplassen på Flores på Azorene,som ligger midt i tettstedet og i Ioaninna i Hellas, 20 minutters gange fra sentrum. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#31 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
nå er vel standaren i sandefjord for sykkel og gå gate utenfor sentrum ganske så dårlig, spesielt i råstad område
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Føler San Diego må med på denne listen. Innflygningen går under toppen av flere bygninger.
Som resten av USA så er det lite "gå-vennlig" men det er jo et fortau langs hele veien. Selvfølgelig litt å gå siden man går langs hele rullebanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har selv syklet til Sola flyplass med trillekoffert bundet fast bak sykkelen min.. fungerte kanon!
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
TRD, kort avstand fra sentrum Stjørdal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Newcomer
|
![]()
ACE har ny og flott gang/sykkelvei den ene retningen, mot Playa Honda.
Den andre retningen; mot Matagorda/Puerto del Carmen er ikke like godt tilrettelagt. Sykkelparkering ved terminalen er nærmest fraværende. Når det er skrevet; så er ikke Lanzarote en typisk håndbagasje-destinasjon. Y |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Flere av kortbaneflyplassene i Norge er i gå avstand. Et eksempel er Namsos. På stamrutenettet regner jeg Molde som gå-avstand dersom man har god tid (og lite bagasje).
Utenfor Norge synes jeg Lisboa ligger ganske så sentrumsnært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Faa'a International Airport (PPT) er en knapp times fin spasertur fra hovedstaden Papeete på Tahiti.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Ørsta/Volda, Hovden hektes på her.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gibraltar må med på listen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Security-tiltak på norske flyplasser kan gå på sikkerheten løs! | CV990 | Flyforum | 13 | 03-09-2011 21:30 |
Taxfree-stopp kan gi stengte flyplasser ! | C130 | Småprat | 1 | 31-05-2011 08:17 |
Nå kan du skryte av alle flyplasser du har besøkt | arnehk | Flyforum | 5 | 04-09-2008 05:32 |
Norske flyplasser kan stenge 01JUN | LN-HAT | Flyforum | 12 | 21-05-2005 01:42 |
Kan den brukes på flyplasser? | Klippe | Flyforum | 3 | 07-03-2005 15:36 |