![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Klart de har hatt spørreundersøkelse! Jeg husker fra barndomen Tante Agnese på Fritidshjemmets reaksjon ved hver anledning kommunen skulle klippe plenen. Da stilte hun oss alle opp og spurte om vi syns det var best med langt,grønt og mykt elle brunt, kort og stikkete. Det ble stort sett det siste, for gressklipperne var så kule. ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Ble for noen år siden utsatt for en brukerundersøkelse fra Sporveiene. De spurte om de skulle bruke penger på å få alt til å gå i rute eller bruke pengene på å informere om forsinkelsene. Vil anta at konklusjonen der var at passasjerene ikke trengte informasjon.
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for en velskrevet rapport
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Takk for turen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takker for spennende rapport, bra du får med deg rikelig med detaljer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Takk for en velskrevet og utfyllende rapport!
![]()
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Dette kunne jo og vært en umulighet for deg, hvis du hadde handlet taxfree. For den har du jo ikke lov til å ta med tilbake til landside. Så høres ut som om du har fått feilinformasjon. Ellers takk for en flott TR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Topp rapport Robertaas! Liker balansen i det du påpeker og jeg er helt enig i dine observasjoner hva angår dårlige praktiske løsninger. Med så mye plass som er satt av til hvert sete i bredden (1-2-1) er det mulig å ha gode løsninger for flere av manglene du påpeker.
Helt enig - det er nettopp slike ting som får et produkt til å fremstå som veldig tilfeldig, eller på den andre siden, veldig gjennomtenkt.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finnair med nye A330 og nye biz-seter | jcnorway | Flyforum | 33 | 13-08-2014 14:10 |
Til Zürich og Manchester med SAS/Swiss i Biz | ILS2 | TripReports | 22 | 25-03-2012 00:06 |
Air France med nye biz seter | Stian | Flyforum | 1 | 16-12-2010 12:45 |
Fortsatt problemer med nye biz seter | Holmion | Flyforum | 4 | 13-07-2007 10:19 |
SAS kigger på Guangzhou/Canton (CAN) | TheDane | Flyforum | 12 | 30-09-2004 18:10 |