![]() |
|
![]() |
#21 |
Newcomer
|
![]()
For min del har Widerøe vært ganske kjappe. Kommet inn som oftest i løpet av 24 timer etter reisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Trangsynt
|
![]()
Bestiller du på SAS.no eller wideroe.no? Har det noe som helst å si tro? 24 timer skjer aldri med meg...de siste 18 flightene har tatt mellom 5 og 7 dager...men aldri så lenge som den siste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
På de siste flygningene har det tatt 2-3 dager før poengene har kommet inn (SK innenriks).
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fredagens flyging kom inn i går kveld, stemmer godt med min generelle oppfatning ca 2-3 dager.
![]() |
#25 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
EuroBonus Gold
|
![]()
Min rekord er 17 timer fra flight til poeng er på konto.. ( SK Innenriks)
![]()
![]() |
#27 |
Livsnyter
|
![]()
Hva er så maks tid man har opplevd at det har tatt? Altså uten at man har sendt en henvendelse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Har en WF-flight fra Aug som enda ikke har kommet.
Noen mnd snart det. Det rare er at alle andre flights på samme ticket har kommet.. hehe. Den som venter på noe godt... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Livsnyter
|
![]()
Tenkte mer på poeng man faktisk har fått inn ;-) De WF-poengene kan være tapt for alltid. Hehe ;-)
Jeg hadde en innenriks reise med SAS for en stund siden og lurer litt på når jeg skal gidde å starte prosessen om de ikke skulle dukke opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
På 6 flighter med Widerøe (poengflighter til/fra TRF) så har det til nå kommet inn poeng for 1 flight, så der må jeg nesten helt konsekvent etterregistrere dem. Problemet er bare at hver gang jeg etterregistrerer WF-flights, så kommer det en eller annen feilmelding som gjør at jeg må etterregistrere manuelt - og det tar 5 uker...
Og det er temmelig irriterende nå som jeg i realiteten er veldig tett på gull (har flights 5/12 som gjør at jeg går over 35). Hos SK har dette aldri vært et problem, tror jeg har måttet etterregistrere 1 flight bare, og det gikk online. Av den grunn har jeg også droppet WF på de neste flightene og heller flyr SK.
![]() |
#31 |
Newcomer
|
![]()
Ny rekord for min del! Reiste Osl-Cph-Pek-Szx for to uker siden og når jeg landet i Szx hadde jeg poengene for både Osl-Cph og Cph-Pek på konto. Dvs ca. 16 timer fra avreise Oslo.
![]() |
#32 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig varierende er mitt inntrykk
Poeng fra LX BKK-ZRH-OSL mandag/tirsdag denne uka inne på konto nå på fredag Ingen håp om at datasurr førte til "full" opptjening for billigbiz heller...
![]() |
#33 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og i dag lørdag dukket poengene opp fra Thai CEI-BKK mandagskvelden
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tvilsom app "Tjen triple poeng på alle flighter" | robertaas | Småprat | 0 | 21-04-2013 18:43 |
"Enhancements" til Flying Blue.....25% kommer | Someone | Flyforum | 35 | 16-01-2009 21:05 |
Hvor kommer navnet "Cimber" fra? | The Ticketor | Flyforum | 10 | 10-12-2008 17:10 |
Nytt scanvintips på scanair.no - "tyskera" kommer! | EB | Flyforum | 4 | 13-09-2008 06:54 |