![]() |
|
![]() |
#21 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hadde vært fornøyd om jeg hadde CPH som nærmeste nabo. Derfra kommer man seg jo til et greit antall steder.
Ellers kunne jeg godt ha tenkt meg å bo i Tyskland en periode, da med DUS eller FRA som nabo. Skal man fantasere lenger bort, hadde det vært moro å hatt en jobb med base i BKK med reisevirksomhet over det meste av Asia, og kanskje noen langturer innimellom. Just my 5c |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Akkja, Kjeller i gamle dager... Ut på tur, lånte en Cherokee her til FBU, slang bagasjen inn bak, fikk med en kompis fra flyklubben til å ta med flyet tilbake. Parkerte nær Caravelle restauranten ...
Ga flynøkla til kompisen som tok flyet tilbake til Kjeller. Sjekket inn og on the road.. Det var tider det.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Men når man sitter i Jackson Hole har en meget lite behov for å flytte på seg og hvor det går fly så lenge en kan se på dem fra tid ti annen er mindre viktig...
![]()
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er vældig glad for at bo i nærheden af SDU og GIG dele af året. SDU har en af de mest fantastiske indflyvninger med vidunderlig udsigt over "The Marvelous City". GIG er ikke verdens bedste lufthavn, men har alligevel mange fly til Nordamerika, Afrika, Mellemøsten, alle hovedlufthavne i Europa, og naturligvis Brasilien og Sydamerika.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Free Luigi
|
![]()
Røst (ENRS)
![]() |
#27 |
FinalCall.travel/no
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skulle gjerne sett FBU som min nærmeste flyplass. Disse fjernlufthavnene og innsjekkings-, bag-drop-,sikkerhetskontroll-, gate-køene kommer til å bli luftfartens død.
upcoming: osl-trd, trd-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-boo, boo-osl, osl-sog, sog-osl, osl-cdg, cdg-osl, osl-sdn, sdn-osl, osl-aal, aal-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-txl, txl-osl, osl-trd, trd-osl, osl-bgo, bgo-osl, osl-trd, trd-boo, boo-osl, osl-aal, aal-trd, trd-osl |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Måtte blitt CDG! Herlig by, og nesten uendelig mange ruter å velge mellom. Det eneste som er synd med det at AF ikke er med i * ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
KRS. Så himla langt å kjøre fra andre siden av byen når jeg skal på jobb
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skulle gjerne bodd på en airpark..
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hadde ikke hatt noe mot å hatt et sommerhus nær RAF Fairford
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Og så er det jo de med så mye penger at de ikke trenger tenke på flyruter:
![]()
![]() |
#35 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kunne godt tenkt meg STN som nærmeste flyplass - mulighet for mye billig europareising
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hurum international..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Princess juliana hadde vert greit å ha i nærheten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er ganske godt fornøyd med å bo i Oslo sentrum. Har hundre meter til Flybussekspressen. Fra Osl kan jeg dersom jeg går inn for det, nå nesten enhver milionby i verden med en mellomlanding i NYC, BKK eller en europeisk storby. I Oslo kan jeg bade i sjøen og seile om sommeren. Har skisentre i nærheten og opplever 4 årstider( Eh hvor var sommeren?) Osl er også hjemme hubben til Europas 3dje største LCC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hadde det ikke vært mer å foretrekke å ha gratis flybilletter ut fra hvilken som helst flyplass til hvor som helst i verden?
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva skjer med SAS flyet som skulle lande på LYR nå? | Concorde98 | Småprat | 11 | 13-07-2015 18:40 |
#%&@!! skulle hatt speilrefleksen :-/ | l188 | Bilder & foto | 8 | 05-03-2012 16:55 |
Hva ville dere hatt som bra service ombord på et fly | FlyboyKarsten | Småprat | 7 | 29-05-2011 15:00 |
Hva skjer med de Q400 som skulle til airBaltic? | EB | Flyforum | 2 | 01-01-2009 14:10 |
Nærmeste flyplass til San Marino? | ENGM RAMP | Flyforum | 2 | 17-05-2008 13:41 |