![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Aner ikke hva som hadde truffet meg men i Januar så valgte jeg å reise hjem med Aeroflot fra BKK - SVO. Havnet da på den aldeles forferdelige F-terminalen. Hadde heldigvis etpar timer til OSL flighten men var mange som hadde connections til ARN som ikke rakk flyet sitt. Skjønte jo fort at det ikke var pass kontrollen som var problemet men security(1 av 2 maskiner åpne). Jeg sto ihvertfall 1 time minst før jeg kom igjennom og jeg sto ca midt i køen fra SU sin A330(full)..
Ellers ankommet de siste 12 mnd: 7xPEK(SK fra CPH, CA fra ARN og AY fra HEL - alle på morgenen/formiddag) - max 10 min i immigration. 12xBKK(TG fra OSL, SK fra CPH el TG og CA fra PEK/PVG) - opplever tidlig morgen som verst med kø(benytter fast track hvis mulig) opptil 40 min, tidlig ettermiddag med SK ikke så ille - kanskje 20 min. Fra Kina har jeg ankommet på senkvelden 10 - 20 min. 3xCCS(LH ankommer på ettermiddagen sammen med feks IB og Conviasa maskin fra MAD samt American fra Miami) - mellom 30 - 40 min.. 2xSIN - stort sett greit SQ fra CPH el LHR Ellers styrer jeg unna for fremtiden da nevnte SVO og CDG(møkka flyplass - skal sies at de kan ha åpnet noe nytt der nå så aner ikke om det har blitt bedre). Har tidligere om årene brukt CDG litt til AF sine flygninger til BOG/CCS..
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En travel måned i Asia, med SK, LX, TG, QR, VN, PG, NH, OZ og LH i fire ulike klasser | Peppep | TripReports | 9 | 26-08-2014 23:09 |
Tre ulike flytypar og tre ulike operatørar TRD - ARN - HEL - OSL - TRD | roger | TripReports | 4 | 27-06-2013 22:13 |
Fly med to ulike selskaper | NZ83 | Småprat | 5 | 19-06-2011 04:01 |
Bestille reise med ulike destinasjoner? | Intemezz | Reiseforum | 6 | 20-01-2011 05:45 |
Thai på OSL med ulike maskiner? | Utflyttet | Reiseforum | 17 | 16-08-2009 11:33 |