![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De fikk jo en A340 tilbake sist vinter. Den ekstra kapasitet økningen har, så vidt jeg har forstått, ført til at de har brukt A340 på A330 ruter. Kan de ha fått tak i noen A330 og dermed trenger en rute til den til overs blivende maskinen?
A330ene til SAS er jo ca10 år gamle. Vil en nyere A330 kunne ha bedre rekkevide og dermed kunne brukes på Asia slik at de kan sette en A340 på SFO? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Både SK935 og SK901 kan bookes på sas.dk.....
![]() |
#4 |
Star Alliance only.
|
![]()
Men, kan dette være en "Beirut"-nyhet? Dette må da være sant, i og med at SAS har lagt ut billetter til salg til både EWR SK901/902 og SFO 935/936.
Hvis man da kjøper billetter på SAS.dk, og dette er en fiasko.. Hva skjer da? De må da ikke selge billetter som er "usanne"?.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Pkt 2) Får du kjøpt og flighten ikke eksisterer så er det vel en "kansellering" og du får refusjon eller rerouting
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da har jeg gjort en booking på jomfru-turen. Det gikk i orden. Men kommer sikkert til å avbestille innen 24t. For har mest sannsynig ikke anledning til å reise da.
Men transaksjonen er ihvertfall gjennomført. Spekulasjon: Kan det tenkes at SAS har inngått avtale om kjøp av a350? Og frem til levering så er airbus ansvarlig for å finne noen leasede 340/330 til SAS. Altså noe alla avtalen som er gjort mellom SAS og Airbus når det gjelder neo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lurker
|
![]()
Fantastisk! Denne skal jeg faktisk benytte meg av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kanskje det er SFO jeg skal bruke AMEX CT som vel snart er i boks, istedenfor EWR...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Kanskje BKK ryker og de vil la TG ta seg av det. Kombinert med SQ joint venture vil da Sørøst Asia være dekket....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tænkte faktisk på det samme. Det vil være oplagt at lave en joint-venture med TG, som man har med LH til Tyskland. Bortset altså fra at TG skal flyve alle flyvninger til Thailand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Svar fra SAS på Facebook nå på spørsmål om at SFO ligger inne i reservasjonssystemet:
Quote:
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser ut som de har solgt noen seter allerede på jomfruturen ja. Noen seter var allerede reservert både business og økonomiklasse.
Sjekket dette hos Widerøe, så flighten ligger tilgjengelig der også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tipper noen fra dn.no leser forumet i det minste. De hang seg raskt på:
http://www.dn.no/forsiden/borsMarked/article2429474.ece
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Utrolig gode nyheter.. SF er en flott by, og jeg har ingenting i mot å komme meg tilbake der.
Men jeg håper virkelig ikke at dette vil gå på bekostning av BKK-ruten. Samtidig tror jeg personlig ikke det er særlig sannsynlig for mitt inntrykk er at den er ganske tettpakket, i alle fall i Y og C. Spørsmålet er selvsagt hvilken pris folk betaler.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvorfor skulle er direkterute fra CPH være spesielt mye å hisse seg opp over for oss nordmenn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Pluss at dette er en rute som er viktig med tanke på hvordan ståa i SAS ser ut. At de igjen tør å satse er noe det virkelig er noe å rope høyt hurra for. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Pluss at dette er en rute som er viktig med tanke på hvordan ståa i SAS ser ut. At de igjen tør å satse er noe det virkelig er noe å rope høyt hurra for.[/QUOTE]
Nu skal ruten lidt bekræftes, ikke mange dage siden budskabet var, at der ikke er flere sådanne ruter på vej. Men ellers synes jeg netop det, du skriver der, er et det vigtigste: At SAS i givet fald tør satse igen. Hvis modet er stort nok, så tør de måske også fra andre steder end Kastrup ![]() En udvidelse er vel også næsten lidt nødvendig, hvis SAS med passende økonomi skal kunne have lidt bedre reservekapacitet, med tanke på de sidste dages sårbarhed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS San Francisco-rute | Someone | Flyforum | 12 | 17-10-2018 23:20 |
Fra Kristiansand til San Francisco med SAS | krs-per | TripReports | 9 | 01-05-2014 15:38 |
"Must see" på vei fra San Francisco til San Diego i bil | BårdK | Reiseforum | 16 | 17-11-2011 16:12 |
Leiebil San Francisco til San Diego | jcnorway | Reiseforum | 22 | 23-02-2011 23:06 |