![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Travle dager , men stor trivsel i Prosjektet. En dag med dramatiske nyheter i luftfarten, QI konkurs og dårlig resultat for siste kvartal hos SK. Vel , jeg har gjort mitt for å bedre resultatet med å gå til innkjøp av neste ukes tur over sjøen til ABZ og over fjellet til OSL. Gammel vane er vond å vende. ![]() Vel, man vet hva man får. Anyway, tid for å skeie ut fra arbeid og nyte det fine være før drittværet som værfolket har lovet kommer over oss til helgen og neste uke. Ha en fortsatt fin dag alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i den grønne delen av konsernet holder vi ihvertfall stand .. Kanskje SAS skulle se litt nærmere på hva vi driver med? Ja, jeg tror på julenissen iogså jeg ..
![]() God morgen fra det dype sør. Her går dagen fremover i fint driv og i kveld kommer fruen hjem fra Austin. Igjen med MD80, men forhåpendtligvis uten teknisk delay denne gang. Imidlertid er det varslet lyn og torden, så vi får se ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God kveld fra Arendal. Her skal kvelden feires med god mat og noe godt i glasset. Bedriften går så det suser og det er allerede et år siden jeg ble pilot, på denne dag. Ha en fin kveld
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 31-08-2006 13:47 |
God torsdag morgen... | EB | Flyforum | 5 | 31-03-2005 08:50 |