![]() |
|
|
View Poll Results: Holder det med å ha besøkt "top 10"-listen av destinasjoner i USA? | |||
Ja, da har man sett det meste som er verdt å se i USA. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 9.88% |
Nei, det er fortsatt mange andre steder man burde besøke. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
73 | 90.12% |
Voters: 81. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#341 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Synd du ikke leier bil da kjøreturen fra Miami til Naples er ganske artig gjennom sumpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | ||
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Men takk for advarselen om Tampa. Quote:
![]() |
![]() |
#343 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nå er det ikke noe stort problem med gjennomgående billett til Tampa altså. Men skjønner at du vil et mer eksotisk sted.
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#344 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Ellers har man jo først Derby og nå Tampa. Two strikes?
![]() |
![]() |
#345 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Om man allerede har booket til MIA er det jo et irrelefant spørsmål. Evt kan du kontakte Bongos Tryllereiser. De er gode på serielle direkteflights. Gjerne via Derby. ![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#346 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du har ikke vært på båttur med LN-RTP ennå, har du? Klar bucketlist-kandidat ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Takk for påminnelse MOW. Riktig at kjøretur fra MIA til Naples kan være kjekt, på en måte. (Kjørte forbi en politi bil som sto i veikanten med radar, i 160 km/t. Var sikker på nå ble jeg huket og satt i buret, men politibilen rikket seg ikke, han ventet på saftigere bytte som kjørte mye fortere. Ta den turen gjennom Alligator Alley, men lei bil med stor motor hvis man har det travelt.) Naples er en fin liten by, kan anbefale noen marina hotell og sjømat restauranter der. Tampa er også grei nok by, men jeg trives bedre på Øst kysten av Florida, nærme Bahamas og nærme store flyplasser så man kan reise både hit og dit uten «connections»
![]() |
![]() |
#349 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kan på det sterkeste anbefale Naples og Fort Meyers med herlige Sanibel Island.Sistnevnte er et paradis....
Men kom dit med open jaw CO/UA Fort Lauderdale og Fort Meyers. Da bil via Florida Keys tvers over alligatorland til Naples og oppover til Fort Meyers. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Skriver under på Sanibel Island. Skal dit snart selv igjen
![]()
![]() |
#351 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har allerede vært i Fort Lauderdale, men valgte en overfylt hop-on hop-off greie rundtom i kanalene. Man chartrer liksom ikke en båt når man reiser alene.
![]() |
#352 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har sett andre skryte av øyen også. Bør man bo på øyen eller bare ha basecamp inne på Cape Coral? Ser ikke kollektivtrafikk ut dit og det er i lengste laget å gå.
BTW da jeg besøkte Jamestown i Virginia så gikk jeg fra museet hvor de hadde rekonstruert Jamestown til museet hvor de hadde de faktiske ruinene. Det var ca. 1,5 km langs en lite trafikkert vei og været var fint, jeg ønsket se på naturen med sump, jaktplasser og vilt dyreliv. Nesten alle bilene som kjørte forbi meg stoppet for å spørre hva som var galt og om de kunne ringe taxi eller Uber for meg. Ingen tilbød riktignok haik. De så helt forfjamset ut over at jeg sa at jeg faktisk ønsket å gå.
![]() |
#353 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() #båtskam .... ??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Neida, jeg båter kollektivt akkurat som jeg flyr kollektivt.
![]() |
#355 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg tror jeg ville anbefalt deg å bo på øya. Mange av hotellene der har sykler til utlåns, og det er mange fine sykkelstier rundt på øya. Det er mange spisesteder der også, så du skal nok få dekket behovet ditt for lokal amerikansk mat
![]() Eventuelt så er selve Fort Myers River District et ganske hyggelig sted å bo/være. Ellers kan kanskje denne linken gi deg litt relevant info: https://www.visitflorida.com/en-us/t...ort-myers.html
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor bør en 15-åring dra hvis hun kunne reise "hvor som helst" med bestemora? | blazius | Reiseforum | 17 | 19-05-2016 23:17 |
Juletur 2014 - hvor bør man dra? | Chriscross | Reiseforum | 15 | 18-08-2014 10:29 |
Hvor bør man bo på Réunion? | robertaas | Reiseforum | 0 | 06-03-2012 05:25 |
Hvor bør jeg dra nå? | Sondbjo | Reiseforum | 14 | 15-02-2012 15:05 |
Hvor tidlig bør man booke tur til USA? | kjemperud | Reiseforum | 16 | 21-12-2011 00:10 |