![]() |
|
![]() |
#221 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mener og å ha hørt/lest det. Men blir i så fall ikke håndhevet
#222 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg har også lest det, men tror det var i en tidligere versjon av reglene. Nå står det "..in a partner hub city if you’re traveling on an award partner"
#223 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tror dette er en regel som ikke lenger gjelder. Den faller på sin egen urimelighet.
|
![]() |
![]() |
#224 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har aldri hørt den varianten, men mener å ha lest en regel om at stopover må være på innkommende operatørs hub.
|
![]() |
![]() |
#225 |
Trangsynt
|
![]()
Jeg hadde en ukes stopover i Washington, fløy inn med Lufthansa. Ingen problem det.
|
![]() |
![]() |
#226 |
Trangsynt
|
![]()
Det er en ting jeg har lurt på....kan man ankomme f.eks EWR og reise videre fra JFK uten at det blir regnet som en open-jaw? Siden begge er NYC mener jeg?
|
![]() |
![]() |
#227 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ja, det går bra. Har selv billett til Narita og fra Haneda i oktober
|
![]() |
![]() |
#228 |
Trangsynt
|
![]()
Supert, det åpner jo for flere muligheter da
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vel tror den reglen ikke er verdt papiret den er skrevet på engang. Ingen problemer med stopover i Seoul når jeg kom inn med Lufthansa og 95% ser heller ikke ut til å ha noe problemer med det så er nok noe med at den ikke håndheves.
|
![]() |
![]() |
#230 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men den regelen med stopover på inbound carriers hub eksisterer ikke lenger! Regelen nå er, som nevnt, at det må være en partner-hub. Seoul er Asiana dvs. *-hub så da er det lovlig.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 28-08-2011 at 14:18. |
![]() |
![]() |
#231 |
Trangsynt
|
![]()
Men Washington er vel ingen partner hub? Det var ingen problem.
|
![]() |
![]() |
#232 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
IAD er en United hub, så det teller absolutt.
|
![]() |
![]() |
#233 |
Trangsynt
|
![]()
Åja...da så.
|
![]() |
![]() |
#234 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja, og regelen er som sitert, og ganske klare når det gjelder stopover etter 2010-revisjonen. Om man får til stop-over andre steder er dette en bonus. Er vel liten vits i å diskutere "om det er lov eller ikke" - som mange har nevnt, det hender det glipper hos US da de må sjekke rutingen manuelt.
#235 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg lurte på hvordan man setter opp en tur innad i en region? Feks i Sør Asia? Jeg har bestilt tur ned til BKK å ønsker en tur innom nabone til Thailand
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hold deg til AirAsia etcetc, ikke gjør ting komplisert
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har regnet med at det vill koste rundt 7500kr+++ med en tur slik jeg ønsker den med de forskjellige LCC. Vil det fortsatt lønne seg for meg å bruke LCC etc istedet for poeng???
|
![]() |
![]() |
#238 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Nå må du lese reglene fra begynnelsen igjen, etc. etc, please.... ..... Du får sikkert ikke Star til dine destinasjoner i litt zig zag zig zag.... Jeg gir opp nå... Andre hjelpe til.... Help...
|
![]() |
![]() |
#239 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Et kjapt og sikkert dumt spørsmal; men.. Vi har 10 års bryllupsdag snart, og i år som alle andre år er jeg på jakt :-( MEN, jeg tenkte at jeg kunne kjøpe litt goodwill med å ta henne med på tur i slutten av September eller i Oktober.
Kjøpe opp 100 000 points til oss begge og dra en "langhelg til et flott sted og fly 1st class med et bra selskap. (Drømmer jo om LH vi Frankfurt å bli hentet/kjørt med bil) Noen som har anbefalinger/erfaringer med slikt "korte" turer; hvilke steder og selskap?? Er det mulig å få billetter så kort frem i tid ??
#240 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Uansett viktig å registrere 2 x konto ho US NÅ, det er 12 dagers karensperiode før kjøp.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US Airways med 100 % promo... igjen | Mjolnir | Reiseforum | 1 | 01-12-2011 23:22 |
SAS EB med 40% promo på poengkjøp | doffer | Reiseforum | 1 | 04-09-2011 18:12 |
US Airways på transatlantisk? (splittet fra US promo tråden) | Ståle | Reiseforum | 5 | 02-09-2011 13:01 |
100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1) | Chriscross | Reiseforum | 829 | 08-08-2011 21:38 |
Qatar Airways feirer 100 destinasjoner.... | foffen | Småprat | 0 | 16-03-2011 17:08 |