![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Sol og pent her i hovedstaden. Kunne vel godt tenkt meg en stund til under dyna, men noen ville det annerledes. Få planer i dag, men mulig vi tar en tur innom modern. Pizzakveld som så ofte på fredager står på programmet
Ellers klarte jeg omsider og få hele utvalget fra Sagene Bryggeri i hus i går selv om det krevde tre dager og tre forskjellige butikker ![]() Last edited by Someone; 08-05-2015 at 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra HIA, Doha.
Boarding for BKK om kun kort tid. Det er alt jeg har på dagens agenda. God helg
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - ikke mye som tyder på vår - pluss 1 grad denne natta.
Ha en god helg - jeg stikker av til PMI i morgen tidlig for 14 dager opphold. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God fredag fra en regntung GLA. Formiddagen går med til en svipptur til London for fornyelse av pass, satser på at alt går like glatt som jeg har tenkt så jeg rekker reuren.
Ha en fin fredag folkens! :-)
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Her er det lett regn idag, og jeg er stuptrøtt.Kidsa holder meg våken om natta...*GREM*Får håpe de vokser det av seg.....Back-up er kaffe,kaffe og mere kaffe ![]() Blir en forholdsvis rolig fredag vil jeg tro.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Litt tidlig for en pils, selv på Sagene, men får vel håpe det blir en etter hvert, dog trolig ikke kjørepils. Håper på en rolig jobbdag. Ha en fin-fin 8. mai!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God..og trøtt morgen fra Snillfjord!
![]() En heller skyet dag her, ikke noe regn enda men det kommer. Også en heller tung start på fredagen, kom jo helt utav søvnrytmen etter nattens valg i UK, holdt stand lenge men jeg måtte til slutt kapitulere og innse at Mr. Cameron får nye 5 år i nummer 10. I lufta passerer akkurat nå UN553 rett over her snart, ikke til å fatte når det er skyet, hvorfor ikke ellers når det er blå himmel'a??? Ellers sniker SQ61 seg fremover mens motsatt flight SQ62 byr på ny reg for mitt vedkommende, 9V-SWB er første gang for min del, men det er alltid hyggelig med nye reg. ![]() Ellers lite på planen, blir nok å få hodet i water etter natten, ha en riktig så flott fredag forumister! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 08-05-2015 at 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo Nord - her blir det hjemmekontor somn består i av å skrive 3-400 ord før kl 16 dvs en konklusjon på hjemmeeksamen også leverer man den pr epost. Det burde man vel klare selv om jeg er lei hele oppgaven. Litt klein etter en fuktig natt som innebar UK elections.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God helg ønskes fra et regntungt Skaun!
Her går ettermiddagen med til forfallende etter en laaaang uke på reisefot. Tallin, Oslo, brussel og Malta ble fasiten denne uka, heldigvis kun 1 reisedag neste uke! Tror kanskje kroppen må brunes litt i solarium i kveld, så den er klar for solen og sommervarmen i Vegas om et par/tre uker. Kjedelig å være rød-bjørn der. ![]() Ha en fantastisk helg alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God dag fra London. Ok tur med BA761 men overraskende lavt belegg til å være fredag morgen. BA merker nok økt konkurranse over Atlanteren godt fra OSL. Skyet men fin temperatur. Kanskje jeg skal ta en tur ned og hilse på Cameron på vei til Dronningen 12.30.
![]()
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen ! Stor dag i heimen i dag. Guttungen er ferdig med 12 års skolegang og nå er det bare det sermonielle i dag og i morgen som står igjen. Ikke noe russestyr her borte, heldigvis. Det hadde også gått innmari dårllig med tanke på lokale skjenkeregler (21) og aktive sheriffer ...
Sol og fint og det skal vare hele helgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Upgrade me....
|
![]()
OSL Tårnet med trøbbel. Jeg forsinket på bakken.
Folk i setet mitt. (med min block?) Folk som ikke forstår pri boarding. Nordmenn er skrekkelig arrogante og selvopptatte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg humrer hvertfall litt av at man noen steder er gammel nok til å kjøre bil alene som 16-åring, men fortsatt har 5 år igjen før man kan kjøpe seg et glass vin på restaurant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Guttungen tok lappen som 16-åring. Han hadde bl.a. ikke lov til å ha venner i bilen annet enn direkte familie, ikke kjøre på motorvei, kjøreforbud 2300-0500 før han ble 18 og fikk 'ordentlig' førerkort. Funker helt fint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 18 | 10-08-2018 23:43 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 15 | 17-06-2017 14:25 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 14 | 20-06-2015 16:23 |