![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Jeg sendte også en mail for å høre om hvor dette møte skulle være og om styremedlemmer, men fikk ikke svar da heller. Virker som om det er noe "kluss" med mailen?? Airbus 330. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kom det noe ut av generalforsamlingen 22/05?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Quote:
jada her er det fullt arbeide i gang , referat sendes ut til uken, hyggelig møte hvor det var møtt opp en 15 stykker! info kommer også på nettsidene! Hans |
|
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kom det noe ut av styremøtet 05/07?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Jeg har også sendt et par emailer til dem, men det er lite svar å få. Mulig at de har problemer med epostserveren, så er dette et hint om det.
Jeg er også medlem og var på generalforsamlingen, noe som betegner som et seriøst forening med mye gode idèr osv. Håper at noen av de som ble valgt inn i forenings styre, ser på eposten eller får gjort den i stand hvis den ikke virker. Venter spent på om det er noe nytt i forbindelsen med avtalen med OSL og adgangskortene som kunne benyttes ved Sund hangaren, det ville ha hjulpet mange av oss til å spotte mere. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det skal visstnok komme info om adgangskortene i september, har jeg hørt.
Venter i spenning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
Jepp vi er siget igjen etter sommeren men to av styrets medlem har fortsatt sommerferie frem til 1. september og da er vi i gang igjen.... OJB arbeider så blekket spruter med å skrive referat så det er på vei og info om OSL med diverse er under utarbeidelse !
Så ting skjer selv om det noen ganger tar litt tid før en får ting på plass eller gjort unna... E-post server skal sjekkes... ![]() Takk for innspill Hans Olav |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Blue
|
![]() kult med denne foreningen! Har sett at man bygger glassgjerder ved spotterplassen ved flyterminalen. Enda en begrensing for nysgjerrige ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flott tiltak, men gjelder det bare for spotting ved OSL? Eller kommer foreningen til å jobbe for spotterne ved andre norske flyplasser også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Til å begynne med, for ikke gape over for mye på en gang, begynner vi med ENGM, men vi er jo selvfølgelig ikke avvisende til at når man får foreningen opp og gå for fullt kan bidra andre steder og......
Men følg med videre, så skal vi bli litt flinkere med info og tilbakemeldinger på mailene som kommer inn også ![]()
![]() |
#51 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Nevnte datakrasj gjør også at scanneren her er nullstilt, og jeg kan begynne hvor som helst i samlingen.....
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyentusiast på tur | Desk pilot | Småprat | 10 | 26-07-2013 12:46 |
En ekte flyentusiast!!! | putzmeister | NSFF-forum | 4 | 03-07-2013 16:56 |
Flyentusiast/spotter møte. | putzmeister | NSFF-forum | 9 | 28-10-2010 00:09 |
OSL info fra NSFF (Norsk spotterforening) | SK917 | Flyforum | 10 | 16-08-2008 19:10 |
Norsk Kabin Forening | spitfire | Flyforum | 1 | 07-04-2006 11:38 |