![]() |
|
![]() |
#1061 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#1063 |
Newcomer
|
![]()
Vet ikke hvor jeg skulle poste dette. Men synes sas siden er litt vanskelig å finne ting på. Hvem kontakter man (mail adresse) når man har noe å klage på etter en sas flyvning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Mer spesifikt: https://www.sas.no/Customer-Care/feedback-form/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Linken for å takke ja til 1000 ekstra poeng i burtsdagsgave gir bare et tomt html-dokument. Tro om det betyr at det er registrert eller ikke?
![]()
![]() |
#1066 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 |
Newcomer
|
![]()
Jeg fikk også epost med en link som ikke fungerte.
Skrev til diamond-mailen og fikk til svar at de manuelt hadde gjort påmeldingen, så da får jeg vel stole på det.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 |
Helgeturekstremist
|
![]()
De har jo fortsatt mailen som sendes ut og siden med gratulerer, men det er linken derifra som ikke fungerer. Det er en merkelig måte å fjerne ordningen å kun fjerne den siste websiden.
![]() |
#1070 |
Newcomer
|
![]()
Ser ut som det er knalltilbud til BOO!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Fra http://www.sas.no/tilbud-og-priser/ linker banneren "Billige billetter til USA og Asia" til en hotellbookingsite som viser hotellpriser i Europa.
![]() |
#1072 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Kan noen kloke hoder fortelle meg hvorfor jeg ikke får forandret EB passordet mitt..
Eksempelvis har jeg EB nummer 101799437 (fiktivt) og prøver og lage passordet Yt58005 Men får absolutt ikke lov, det er riktig lengde og ikke for mange gjentagelser fra brukernavn.. What do I do wrong? Edit: Never mind, funket I Chrome på første forsøk, bare Firefox som ikke er bra nok i dag!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 26-04-2015 at 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen flere som opplever problemer med poengoversikten? Både på iphone-appen og på hjemmesiden så vises det kun poeng fra kredittkort og hotellovernattinger, men ingenting fra flyreiser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal betale på sas.no. Wifi'en min detter ut litt i det øyeblikket jeg skal betale. Når jeg er på igjen, får jeg følgende:
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Søker reise fra Oslo, og lavpriskalenderen kommer opp med reiser fra CPH...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Her bestiller man en bonustur med poeng fra sin EBG-konto og man sjekker inn innlogget til sin EBG-konto, men å få status med på boardingkortet er det ikke mulig å få til.
At jeg skal skaffe meg en Eurobonuskonto og at jeg kan betale for aksess til lounge for denne turen klarer derimot SAS å fortelle meg om når jeg sjekker inn. ![]()
![]() |
#1077 | |
EBD
|
![]() Quote:
Eventuelt bruk sas chat, dette er noe de klarer å gjøre uten p henvise deg til kundeservice på telefon :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Og chatten forsvant vel for flere år siden. Løsningen blir å stille seg i Biz-skranken for å få det fikset.
![]() |
![]() |
#1079 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Chatten finnes enda, man må bare lete før man finner linken på sas sidene ![]() Trikset er å søke etter "jeg vil chatte" eller noe sånt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Noen som har en ide om når 17.75 er?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |