![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
(Har bare lest dette) at det finnes en baktrapp som de kan følge deg ned uten at du passerer passkontrollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, hvis ikke det er politiet som følger folk rundt? Hva med security hvis du mener det er en trapp? Da slipper de inn folk som har vært på usikkersone med mindre de kommer fra en UK/US-flight.
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Men jeg ser jo at det vil skape trøbbel mhp. sikkerhetskontrollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fant denne på OSL.no. Henvende seg til grensekontrollen for hjelp. Hvordan det foergår i praksis fremkommer ikke. Aktuell problemstilling nederst på siden.
https://avinor.no/flyplass/oslo/plan...isen/transfer/
![]() |
#25 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lenge mellom hver gang jeg ankommer Oslo i Non-Schengen, men det står da en røngtenmaskin og passasjerportal ytterst på ankonstnivået, gjør det ikke?
Både United, SAS, Aeroflot, PIA og sikkert andre også, har transferpassasjerer fra/til Nion-Schengen. Selvfølgelig er det en prosedyre på det. På osl.no står det bare Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, det er jo det, til buss-gates i kjelleren bl.a.
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke mulig å bestille midgangsete hvis man er 2 og skal fly med Thomas Coock sin A321 | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 8 | 28-08-2015 00:01 |
Burde ikke Norwegian bestille flere langdistansefly snart ? | BraathensSafe1985 | Flyforum | 8 | 29-03-2015 09:49 |
OSl-LGW-DXB-BKK og retur med DY og EK | grindstein | TripReports | 24 | 25-02-2013 13:06 |
KEF-OSL mulig, OSL-KEF ikke mulig med Air Berlin? | nesjon | Reiseforum | 4 | 24-05-2012 20:27 |
Ikke mulig å bestille Grandiosa-billetter til 300 kr. | FlightDeck | Reiseforum | 5 | 26-02-2010 16:36 |