![]() |
|
![]() |
#21 |
EBD
|
![]()
Hvor logger dere flights?
Jeg kunne tenkt meg å finne en side hvor jeg kan pushe inn dato og flightnummer så jeg får statistikk over det som går, inkludert registreringsnummer og eventuell forsinkelse som systemet kan hente opp fra en eller annen magisk database.. Har en følelse av at jeg nesten alltid flyr ln-kkw med DY og at de er langt oftere forsinket enn SK men noe slikt ville bevist det ene eller det andre.. Noen tips her? Eller er dette bare ønsketenkning..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tror ikke det er noen hvor man kan sette inn hvor mye de er forsinket, man kan bare velge mellom å sette inn aktuell tid eller skedulert tid, ikke begge.
![]() |
#24 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har også vært på jakt etter en nettside for å logge flyreiser som gir god statistikk.
Jeg har forsøkt både FlightDiary og FlightMemory. Sistnevnte har et brukergrensesnitt jeg ikke er spesielt glad i. Førstnevnte var veldig lovende men har slitt litt med tripit-importen og det virker som siden er død hva gjelder videreutvikling. Ser ikke ut for å være noen tegn fra de som står bak på år og dag. Derfor var det svært gledelig å komme over JetItUp (www.jetitup.com). Svært enkelt å importere fra tripit etc. Gir veldig fin og god statistikk. Den virker å være under kontinuerlig utvikling noe som er svært gledelig. Anbefaler dere alle å ta en titt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Flightdiary ble sist oppdatert sommeren 2014 - det er ikke så lenge siden. Hvilke funksjoner mangler dere, foruten import fra TripIt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Newcomer
|
![]()
Fikk uten problemer til på et eller annet vis flyttet alt fra Flightdiary til Jetitup via en import/export fil. Last ned, last opp, ble nesten litt stolt av meg selv. Men Jetitup er en stert Flightdiary utfordrer, med pene kart og banners.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Newcomer
|
![]()
Jet It Up støtter direkte import fra Tripit, OpenFlight og FlightDiary, så burde være få problemer med konvertering.
Jeg har uansett Tripit som den som har kontroll på kommende reiser, så synkroniserer jeg med den etter at reisene er gjennomført. Veldig enkelt og greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Powder hound
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
http://www.jetitup.com/MyStats/See/?name=mcduck Og for sammenlikning: http://flightdiary.net/mcduck Begge inneholder samme data. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg prøvde Jetitup og liker statistikkene og at man kan synce automatisk informasjon fra ulike kilder som de har, men om man har f.eks codeshare informasjon så er det ingen elegant måte å behandle dette. Og om man importerer fly fra f.eks. flightdiary som har flightnummer OS332 men operated by VO, så blir det importert som OS332 med Tyrolean som flyselskap, i listen ser det ut som VOOS332. Om man importerer f.eks. SK1469 så blir det 1469 (uten SK) men med SAS som flyselskap. Gamle Braathens flyvninger blir importert som SAS Braathens.
![]() |
#32 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Någon som har provat att exportera data från FM med pdf-filer? Det krävs premiummedlemskap för det. Jag funderar på att prova för att kunna ladda upp till jetitup som såg mycket trevligt ut.
Jag tycker jag har för mycket data i FM för att knacka in det manuellt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Powder hound
|
![]() Quote:
Gjør som de fleste store norske bedrifter, outsource til India ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Trip it up..synes god, men jeg mangler at kunne indsætte fly reg...det kan jeg ikke finde
Bruger Flight diary hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Radar man
|
![]()
Flightdiary kommer att uppdateras och integreras till 100% med FR24 under sommaren 2015.
![]() |
#36 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva vil det bety i praksis?
![]() Hadde også vært greit å ha en liste over alle fly man har fløyet og hvor mange ganger, slik som flightmemory har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Radar man
|
![]()
Det betyder att FD och FR24 databaserna kommer mergas till en databas.
Användarkonton på FD och premiumkonton på FR24 kommer mergas till ett och samma konto "FR24 account". "FD users onboard" när man klickar på en flight på FR24 kommer tillbaka. FD kommer få tillgång till FR24 databas med historiska och framtida flighter/tidtabeller ( =det kommer blir snabbare och enklare lägga in flighter) Uppdaterad design Nya funktioner Allt förblir gratis precis som idag. I framtiden kommer vissa FD funktioner integreras i FR24 appen på Android och iOS.
Flightradar24 Last edited by wizard; 21-03-2015 at 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Powder hound
|
![]() Quote:
Sweet. Har vært og kommer til å bli trofast til FlightDiary ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#40 |
Newcomer
|
![]()
Om du klikker på en flight i "Flight Center", velger "action" så "edit" og deretter klikker på "additional information" vil du kunne legge inn sete, flyreg, booking class, notater og i tillegg bilde av eksempelvis boarding pass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
EB poeng når man reiser med TG? | Nja | Småprat | 2 | 03-10-2012 14:33 |
Hvilke lounger har man tilgang til når man reiser med TG, LH osv? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-05-2012 15:40 |
Har BA Gold tilgang til OSL lounge med gjest, når man reiser med annet selskap? | Brandal | Reiseforum | 6 | 03-06-2010 23:54 |
Lounge-tilgang når man reiser economy med BA? | Brandal | Reiseforum | 3 | 28-04-2010 19:04 |
Skandinaver reiser mye med fly... | vadheim | Flyforum | 6 | 24-05-2006 19:30 |