![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det var et godt tips. Glemte riktignok av jeg var i USA og bestilte middels størrelse på drikke.. det var sikkert halvannen liter. Ikke akkurat noe å tømme rett før en tur over Atlanteren. Kom på $10.25 som er 80 kroner så direkte billig kan man ikke si at det var selv om alternativene jo kostet enda mere.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uff, det er noe dritt å bli stående fast et sted. Du kan jo trøste deg med at Superbowl trofeet gikk til østkysten da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har ingen interesse av pingle-versjonen av rugby de har i USA (de bruker masse beskyttelsesutstyr og tør ikke møte skikkelige rygbyspillere fra andre land). Fikk stadig oppdateringer fra cockpit om stilling i en eller annen kamp under flighten.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Flere som vil prøve Auntie Anne, merk at Jumbo Dog til 5.99 er topp, men av og til har den ligget på oppvarming og noe tørket ut. Gjør som oss, be om nybakt og det tar 8 min og er topp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med snag i EWR? | Bizflyer | Småprat | 12 | 05-11-2011 18:44 |
OSL-LHR-BOS med BA - en tripreport med snag både her og der | jcnorway | TripReports | 30 | 28-07-2011 10:23 |
Iberworld med snag i Trondheim? | MD11 | Flyforum | 4 | 08-05-2008 20:35 |
SAS med Snag i PEK | Egil | Flyforum | 3 | 05-11-2007 21:33 |
SAS med tech snag i Paris | Utflyttet | Flyforum | 4 | 02-01-2007 01:37 |