![]() |
|
![]() |
#921 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Helt ny samling med feil:
Med fantastisk ny design fyller jeg inn hvor og når jeg skal fly og lavpriskalender er valgt. Får opp lavpriskalender med ny design, velger dato og trykker "Bestill". Får da opp igjen forsiden men med "ditt siste søk,,, bestill nå" ![]() Uansett om jeg trykker på søkeskjemaet til venstre eller på den store "bestill nå" så går jeg i loop. Den eneste måten ut av loopen er å fjerne krysset for Lavpriskalender, men da får jeg også opp lavpriskalender... men med gammel design. ![]()
![]() |
#922 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vet ikke om det kvalifiserer til feil eller ikke, men jeg får kun velge et sete for mine tre reisende på samme booking. Alt annet er "opptatt". Svensken på chatten kunne merkelig nok ikke hjelpe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Overbooking...?
![]() |
#924 |
Joker
|
![]()
Opplevd det er par ganger, men når jeg kom på flyet var det masse ledig. Sjekket appen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
Her er det -RRE, RRF, RRG som skal flys! Hvilken flyvning/dato er det? Kan hende alt er blokkert hvis det er kort tid til innsjekking åpner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Forsøkte på nytt nå i dag (bilde over har vært slik i to dager) og plutselig var det mye ledig ;-) Heldigvis ikke overbooking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har i flere måneder uten hell prøvd booke en tur på sas.no. Sendte tilslutt saken til support og fikk tilbake:
"Felkoden uppstår om priserna/platstillgången inte är uppdaterade gentemot vår partner som traffikerar dessa flighter. Vänligen kontakta oss på telefon 05400 så hjälper de dig hitta biljett till lägsta tillgängliga pris mot en internet service avgift." Hva betyr dette? SKal til ta både en annen pris enn de har på sidene sine og legge på et gebyr i tillegg?
![]() |
#928 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tydeligvis en codeshareflight ... Prøve å booke hos operatøren kanskje? Eller wf.no .. ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#929 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
SAS: 1345,- Widerøe: 2410,- SWiss: 3529,- 9-11 oktober SAS: 1345,- Widerøe: 1375,- SWiss: 3177,- Bestilling feilet også via Widerøe: "Følgende feil har oppstått
![]() |
![]() |
#930 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Fikk så mail fra Widerøe om at jeg måtte prøve igjen. Prisen hadde økt over 500, men det feilet fortsatt.
![]() |
#931 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Internet serviceavgift er vel kr. 0,- så det har du vel råd til
![]()
![]() |
#932 |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]()
Da er booking nede igjen. sas.no funker, men videre fra forsiden er null respons. Aaaargh...
EDIT: og der kom det opp igjen. Kanskje SAS IT har fått skikk på loadbalanceren sin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som får opp No Activity på listing av poengaktiviteter? Oppsummeringen ser rett ut med ant flights og poeng, men ingen aktiviteter er listet opp. Samme på web og appene på iPad og Android.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får listet aktivitetene i app på iPad. Men statusbarene vises kun verdien for flights og poeng, selve "baren" er på 0...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har forsøkt å booke billetter på SAS.no i hele dag, men alt "henger". Antar flere opplever dette. Er vel sammenheng med kampanjen "1.000.000 billige billetter"....men de må jo da forvente litt økt trafikk på sidene sine??? Passe frustrert nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#936 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Drittselskap... Ble så sur at jeg heller booket Norwegian!! <surtfjes>
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Up in the air ✈
|
![]() Quote:
Jeg også slet med dette i 8 tiden i morges. Det var rett før jeg ga opp, og trykket 1 gang på X i søkefeltet. Da gikk det hele merkelig igjennom. Det var da den siste billetten jeg kjøpte pga tålmodighetsbegeret var fullt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror noen har en dårlig jobb på dagen idag. Pris systemet er litt "bugga".
Men ikke feil å få billigere billetter enn det siden sier, bare synd når det blir kluss i etterkant. Skal dog sies at prisen før betaling var 2036 |
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe det er ikke noe stort bedre det WiFi systemet deres ombord. Det må ha blitt utvikla av amatører. Fikk ikke logga inn i det hele tatt jeg, påstod hardnakket at den ikke fant bookinga. Da gav jeg opp. DY har i det minste wifi som fungerer sånn ca halveis og der slipper du å legge inn PNR etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |