![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God mandag morgen fra Yokohama i soloppgangens land. Her ligger man god forran sløvingene i Europa. Dette kommer til å bli en ganske lang dag.
Grei morgenutsikt fra 67. etasje som visst var det høyeste som var å oppdrive i denne forstaden. Teller på fingrene om jeg skal gå en halvtime til stasjonen eller prøve meg på en lokal t-bane i rushtrafikken. Ha en god en alle som satser på en lang mandag.
![]() |
#2 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Laaaaaaaaang mandag på gang her også..
Får man ikke sove, må man være våken.. (Gammelt Skaunsk ordtak..) Flytaxi om en liten time, møter hele dagen i Tiggerstaden og julebord i kveld. Rutinert nok til å ha flere møter tidlig tirsdag morgen... NOT ... Urk.. ;( Nesten så jeg ønsker meg til Japan i stedet, spørs om man blir så trøtt utover dagen at man ser ut som en japaner uansett. ![]() Nyt heeele dagen. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand.
Våkennatt her, litt for stresset i natt til å sove. Ser ut som jeg fant en fin MR for diamant (mangler 30100) .skal til Thailand i februar: osl-ewr-sfo-nrt-bkk-nrt-sfo-ewr-osl, alt på United/ANA. Prisen var respektable 7000kr. Gir 25000p (25% på ANA, 100% på united). Litt av en tur blir det, men får ANA 787 pluss United 747. Ha en super dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=E7kor5nHtZQ#t=32
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Jobben kaller. Ser det meldes om glatte veier, men satser på det får greit. Hvis ikke får jeg nøye meg med Prærien istedet for skogen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Trøtt som en strømpe, og hissig som fy! Hadde en incient med en BMW på E39, men jeg burde vel ikke klage i det hele tatt! De har jo sine egne helt spesielle trafikkregler de? Har de ikke? ![]() ![]() Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen.
På tide å finne en av #Ruters hvite, og komme seg på jobb. Heldigvis kort dag på jobb idag, er tross alt mandag - og da må en begynne forsiktig. Ha en bedre mandag..ZZzzZZzZ
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden, en kald en sådan. Her har en eller annen klart å bestille 14-17 cm snø! Hva man skal med den aner jeg ikke, men fåkk'e gjort nå med den heller.
![]() ![]() Vel vel, ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"God morgen" fra T2 i London hvor SK802 er forsinket med 4-5 timer. Håper bare det forblir med disse timene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Ikke helt i form så dagen tilbringes på hjemme/sengekontoret. Ha en bedre mandag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Rivieraen!
Strålende formiddag er meldt, så lunchen fortæres nok utendørs. Sen flight nordover åpner for lit avec i loungen. Ha en trivelig start på uken ![]()
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Her er man sterk og klar -seinvakt på jobb gjør at man ikke trenger å stresse for å hente unger i bhg. Får se om man får rørt litt på liket i kveld. Ha en produktiv dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
GOD MORGEN!
3 timer søvn, tordenvær og hagl, men nesten like blid. Bilen skal på service ( som blir dyrt som vanlig) Men kanskje de endelig klarer å rette opp på forstillingen slik at jeg slipper å bytte dekk hver sesong! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hjelp - jeg føler meg angrepet av to helikopter.
![]() Stod opp til disse to stadig roterende over hustaket. Det var ikke over før en svært kortesje (Malala?) kjørte forbi. Klar for kveldsvakt i aften. Kjekt med hjemmekontor. Ha en fin-fin dag! Edit: Det var bare Jagland og Lundestad på vei til Gardermoen, tydeligvis. Men de trenger jo fredsprismeglere seg imellom. Last edited by AirbusTrond; 08-12-2014 at 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Ny mandag - ny uke! Helgene går bare så alt for fort. Og med 3 julebord fra torsdag til lørdag var det deilig å ha en søndag med fullstendig avslapping. Ble deilig mange timer i senga i fred og ensomhet. Godt å hente seg inn litt igjen. I dag er det kontortjeneste, og eneste kvelden denne uka hvor det ikke er noe program. Lovet ungene taco middag, og det blir sikkert ikke feil. I morgen er det opp grytidlig og til Oslo med (hold dere fast) Norwegian. Så kan SAS bare ha det så godt slik de behandler sine beste kunder. Nuvel! Håper uka går fort!! Hæv a nais vån! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Ensjø!
Et lite tips for de som skal innom CPH i dag: http://bonusfeber.dk/smag-noma-mad-sas-loungen/ Et kraftig steg opp fra couscous og kjøttboller! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
På flighten tilbake søkte de opp gull(og mere)-kundene og inviterte dem til loungen i CPH for prøvesmaking av mat fra Noma. For de som ikke spiser skalldyr ble straks utvalget mindre, men jeg fikk prøvesmake noe tang-greier og sjokolade-dekket svinesvor med tyttebær på. Mere spesielt enn godt. Ikke vondt, men ikke noe som får meg til å lete etter restauranten. Ha en fortsatt god mandag alle som klarer seg uten tre-stjerners fjas.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen fra Ris... | EB | Flyforum | 31 | 01-06-2016 08:48 |
God mandag morgen fra Narita! | Concorde98 | Flyforum | 21 | 06-01-2014 14:24 |
God mandag morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 16 | 06-02-2012 19:36 |
God mandag morgen fra Down Under | Farmer | Flyforum | 24 | 31-01-2011 22:45 |
God mandag morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 23-11-2010 01:47 |