![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: Ekeberg
Posts: 1,949
|
![]()
Øyvind Hasaas signaliserer ambisjoner for OSL i sitt siste intervju og i forbindelse med Avinorkonferansen som ble avsluttet i går. Blant annet:
Må lytte til kundene: Quote:
Bedre satsing på langdistanseruter: Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2014
Posts: 1,242
|
![]()
Saneringsarbeidet er visst allerede i gang på Flyporten ved at de har rekvirert skadedyrs kontroll. Gammelt møll og rot skal være ryddet og klart ved utgangen av desember.
For øvrig som nevnt i en annen tråd, ikke helt uten sammenheng med dette: http://forum.flyprat.no/showpost.php...9&postcount=14 Det skjer nå store endringer på OSL som nok er mer gjennomtenkte enn hva de fleste forstår. Endringene gjør at vi allerede fra 2016 og 2017, kan stille betydelig høyere krav til OSL i form av det å levere resultater i form av nye etableringer og et bedre tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Kanskje litt nytt blod forstår at det er lurere og billigere å bygge ut hele pir nord i et jafs??!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,472
|
![]() Quote:
Nå har vel det toget gått? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2007
Posts: 362
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Ligge i Europatoppen i hva?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
|
![]()
Umulig å vite før de plutselig ligger i Europatoppen
![]()
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,472
|
![]() Quote:
Men nå er det hverken vedtatt eller finansiert, og ikke vet jeg hvor langt de har kommet i prosjekteringen. Men mistenker det ikke er bare og "fortsette" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Det er vel egentlig enkelt å konkludere at det skjer først noe i enden på Pir Øst (non-Schengen) og spørsmålet er om midler blir skaffet til veie før april 2017.
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2007
Location: Oppegård/DXB
Posts: 296
|
![]()
Som Kurt skriver. Det er på non-Schengen og med større fly at det er størst behov for økt kapasitet. Pir Nord gir større kapasitet på Shengen og dermed kan man bygge om/ut pir øst for å tilby flere kode E fly. Tipper TWY F forsvinner og at piren forlenges. Da bygges det kanskje en ekstra etasje ytterst slik at det blir plass til lounger. Skilket mellom utland og non-Schengen flyttes mot pirrot og gatene på nordsiden fra 42 og ut bygges om til kode E.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]() Quote:
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,693
|
![]()
Det er faktisk tegnet inn flere lounger i den nye piren, tro det eller ei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skal, skal ikke, skal, skal ikke... | Harald Oanes | Bilder & foto | 11 | 15-01-2010 14:42 |
SAS i Europatoppen | EB | Flyforum | 43 | 16-09-2009 06:58 |